Minda Hijrah Headline Animator

Friday, June 10, 2011

Blogger PAS tuduh Tun Mahathir MURTAD ?


Setakat mengkafirkan orang Islam yang tidak sealiran dengan golongan PAS mungkin biasa kedengaran. Namun, hasil tarbiyah Tuan Guru Nik Aziz dan Tuan Guru Haji Hadi Awang berjaya melahirkan para pemikir hebat dalam PAS seperti blogger Tulang Besi aka Abdul Rahman Talib yang mampu mempersoalkan akidah dan membuat tuduhan MURTAD.
Begitu hebat membentang hujah-hujah beliau dibawah, rupa-rupanya PENAKUT mahu membuat laporan ke Mahkamah Syariah untuk membuktikan samada Tun Mahathir sudah murtad atau tidak.

PAS for ALL !!!


Mahathir Perlu Dibicara di Mahkamah Syariah atas Tuduhan Murtad?

NOTA EDITOR: Sudahkah kita lupa bagaimana Dr. Mahathir memberikan lessen judi bola kepada Vinsetan beberapa minggu sebelum beliau turun dari kerusi Perdana Menteri?
Malahan, tuduhan Dr Mahathir terhadap hudud adalah satu bentuk kemunafikan yang cukup besar.

Ada bukti bertulis Dr. Mahathir menolak hokum syariah Islam dan ada rekod umum amaran diberikan oleh beliau untuk tindakan yang keras sekiranya hudud dilaksanakan di Kelantan.

Bukankah Mahathir memperlekehkan janggut Nabi?

Bukankah Mahathir mempermainkan hokum Qazaf dalam Islam serta menyebarkan dosa Qazaf kepada jutaan rakyat Malaysia?

Bukankah Mahathir yang telah menghina Islam banyak kali sepanjang pemerintahan beliau?

Bagi saya, tiada beza antara Mahathir dgn Karpal. Cumanya, Karpal tidak berbohong dan menyorok di belakang nama Islam. Karpal bukan Islam. Maknanya tidak salah untuk beliau tidak menerima hudud.

Mahathir mengaku Islam tapi menolak dan menghalang perlaksanaan hukum syariah Islam. Itu adalah satu bentuk kemunafikan yang paling besar dan dosanya jauh lebih besar dari dosa Karpal.

Saya berdoa ada orang yang akan membuat laporan kepada MAhkamah Syariah supaya Mahathir dibicarakan atas tuduhan murtad kerana menghalang perlaksanaan hukum syariah Islam.
Rakyat Malaysia ada hak untuk tahu samada Dr. Mahathir ini masih Islam atau tidak.

15 comments:

  1. tengok muka pun macam langsi jer....

    ReplyDelete
  2. Yang aku perhatikan muka Tun M.berseri seri saja melainkan Al.Juburin junjungan PAS.

    ReplyDelete
  3. inilah yg dikatakan BABI2 pas munafit.tanyalah kepada orang2 pas adakah pemimpin2 besar mereka terutamanya NIK AZIZ ULAMA TAIK BABI .pernah kah mereka semua masuk RUMAH ALLAH.KAABAH.hanya dari kalangan orang2 UMNO sahaja yang dipileh oleh ALLAH yang bernama MAHATHIR.

    ReplyDelete
  4. apa pasal dia tak buat laporan,,,,,dia suroh org pula,,,,binawe,,,,,,punya org

    ReplyDelete
  5. Dasar anjing kurap biasa la. Jom menyalak auk auk auk....

    ReplyDelete
  6. PASamdul ni kalau korang tgok muka diaorang ni semua muka Penfitnah ...... tadi kat bandat kinrara khatib citer pasal fitnah dan qazaf ....mmg patut pun kutbah ni khas utk ahli2 PASamdul sajer ....

    ReplyDelete
  7. ramai pencacai pas pkr kena hukum qazaf. termasuk khatib itu sendiri kerana memfitnah mengatakan orang fitnah anuar ibrahim sedangkan perkara itu sebenarnya benar.menuduh orang yang becakap benar tanpa bukti bahawa orang yang berkata benar itu tidak benar adalah satu fitnah.Anu -war yang sedap sediri orang lain dapat dosa termasuk lah khatib yang mempetahan kan kemungkaran anu-war

    ReplyDelete
  8. tak paham lah. orang yang ada ilmu agama macam khatib tu pun tak boleh nak beza. dunia akhir zaman. penzina di sanjung. akan ujud dajal yang merosakkan agama. seperti PAS ni lah.

    ReplyDelete
  9. Tuun-tuan ingat. Saya memang orang UMNO. Saya masuk UMNO hanya selepas Anwar dipecat dari UMNO sebab saya memang bencikan Anwar. banyak sebab dan terlalu panjang nak cerita. Ini pengalaman saya dengan orang PAS. Depan kita memang mereka sengih dan tak kata UMNO ni kafir tapi belakang kita tambah-tambah dengan geng mereka perkataan kafir, firaun hanya permainan lidah mereka. Ini saya tau daripada rakan-rakan yang pura-pura fanatik PAS yang bergelumang dengan mereka semata-mata nak tahu perangai mereka. Jadi saya tak heran langsung dengan perangai puak ni walaupun berkopiah berserban atau berjubah (tak semua la). Sepertimana hipokritnya Anwar begitulah mereka. Minta maaf. Dahulu saya hormat jugak ulama seperti Dr. Haron Din atau dasar saudara seagama. Tetapi sekarang bagaimana saya nak hormat lagi kerana orang PAS sendiripun tak hormatkan ulama mereka sendiri. Hukum mereka mudah saja. Orang kita semua betul walaupun jelas tak betul. Orang UMNO semua tak betul walaupun jutaan jasa UMNO kepada rakyat Malaysia termasuk mereka sendiri. Kenapa?? Mereka sudah dilatih begitu sejak kecil (sistem Syiah????). Sebab itu begitu mudah mereka mengatakan Negara Islam tiada dalam Al-Quran tanpa rasa bersalah pun. Tiada akhlak syukur nikmat dalam diri mereka. Tiada terima kasih atas jasa orang lain. Islam hanyalah alat dan modal ceramah sahaja bukannya untuk jadi amalan dan pembentuk akhlak. Sebab itu mereka suka demostrasi dan berarak tak tentu pasal. Mereka lupa betapa Yahudilah pelopor demonstrasi ini kerana bagi yahudi manusia yang suka berdemonstrasi ini adalah 'lembu-lembu' yang sangat mudah digunakan untuk mencapai tujuan mereka. Tak percaya? bacalah protokol Yahudi. Apakah mereka sedar semua ini. Takkanlah kita kena tunjukkan kepada mereka apa yang sedang terjadi di Mesir, Yaman, Syria dan sebagainya. Tidakkah segala bermula dengan Demonstrasi? Siapa yang memulakannya??? Agen-agen Amerika. Akhirnya apa terjadi kini. Jawablah dengan mata hati dan minda yang suci kita yang masih waras ini.

    ReplyDelete
  10. Dapig telah menang dapat belacai setia sperti Hampas mengjahanamkan bangsa sendiri.

    ReplyDelete
  11. hanya org yg tidak siuman sahaja yg akan mengatakan Tun M sekian-sekian. Tun M adalah antara pemimpin yg menerima anugerah tertinggi kerajaan Arab Saudi diatas sumbangan beliau terhadap Islam. Dan beliau juga adalah pemimpin yg disanjung oleh kebanyakkan negara-negara Islam.

    ReplyDelete
  12. MURTAD dah mula mahu dijadikan mainan politik PAS ?

    ReplyDelete
  13. SAYA MENCADANGKAN SAUDARA TULANG BESI YANG MEMBUAT TUDUHAN LIAR TERHADAP TUN INI AGAR MEMBACA DAN MEMAHAMI KEMBALI SURAT TUN MENGENAI HUKUM HUDUD YANG DIKIRIMKAN KEPADA NIK AZIZ...MUNGKIN SELEPAS ITU SAUDARA AKAN LEBIH PAHAM MENGENAI ISU TERSEBUT....SAUDARA TULANG BESI KELIHATAN ANGKUH DAN MERASAKAN DIRI SAUDARA LEBIH HEBAT DARI TUN WALAUPUN PADA HAKIKATNYA TIADA SATU JASA PUN SAUDARA TULANG BESI BERIKAN KEPADA NEGARA...BERTAUBATLAH SAUDARA TULANG BESI,MOHON AMPUNLAH KEPADA TUN SELAGI ADA MASA....

    ReplyDelete
  14. arrayah.info : kembalikanlah khilafah, agar khalifah mengistiharkan perang memerangi orang-orang yang murtad sebagaimana khalifah abu bakar lakukan.

    ReplyDelete
  15. kepada penuduh: adakah engko tuhan? tahu tinggi mana iman seseorang itu? ko tau memfitnah itu dosanya seperti membunuh? ko tau kalau Tun tak ampunkan ko disebabkan fitnah yang ko buat ni, ko akan terkapai2 di padang mahsyar? Islam ajar jangan berprasangka buruk.. Islam apa yang ko belajar nie? mengucaplah... ko hanya memalukan orang-orang islam.

    ReplyDelete