Minda Hijrah Headline Animator

Monday, January 24, 2011

PRK Tenang - Episod keganasan bermula. Puteri UMNO menjadi mangsa

Agak terkejut membaca berita dari rakan Agenda Bangsa tentang kereta milik Ketua dan Naib Ketua Puteri Pulai telah dicalarkan dengan perkataan yang kesat sehingga merendahkan maruah kaum wanita.

Perlukah provokasi melampau semata-mata untuk melemahkan semangat jentera Puteri UMNO ? 

Apa yang membanggakan, mereka tetap disana bagi membantu jentera UMNO.


 
PRK Tenang mula tak Tenang!!!, Kereta Puteri Umno Di Calar
January 22 2011

Puteri UMNO Pulai membuat laporan Polis


Hari pertama kempen bermula PRK Tenang sudah menunjukkan suasana yang kian Panas. Petang tadi sudah bermula provokasi melampau apabila 2 buah kereta milik Ketua Puteri dan Naib Ketua Puteri Pulai yang diletakkan di Rumah Awam Labis telah dicalar balar dengan ditulis perkataan-perkataan kesat dan lucah. Antara perkataan tersebut adalah 'babi', 'butuh', 'bodoh' dan 'cibai'.

Sehubungan itu dua laporan Polis telah dibuat di Balai Polis Labis petang tadi. Mungkin ini petanda keganasan PRK seperti di Bagan Pinang akan dimulakan pembangkang apabila sedar mustahil untuk menembusi kubu UMNO yang semakin kukuh di Dun Tenang. 

Perkatan BABI CIBAI jelas kelihatan


Dalam pada itu, siasatan pihak polis petang tadi telah menjumpai sebatang paku berdekatan tempat tersebut yang dipercayai digunakan dalam kerja-kerja jahat tersebut. Semoga perkara-perkara sebegini tidak lagi berlaku agar pilihanraya kecil Tenang berjalan dengan tenang.

Bukti laporan Polis

Kesan calar pada kereta

No comments:

Post a Comment