Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, March 11, 2014

#PRKKajang Sokongan Padu kepada Calon Rakyat @ChewMeiFun

Mungkin pembangkang menidakkan peluang dan semangat calon BN Chew Mei Fun dalam PRK Dun Kajang kali ini. Namun begitu suasana yang meriah dan sokongan padu dari rakan2 komponen yang hadir semasa penamaan calon sebentar menceritakan kisah sebaliknya. Sesungguhnya Datin Paduka Chew Mei Fun menerima sokongan padu dan tidak berbelah bagi bagi menghadapi Datin Seri Wan Azizah dalam pertarungan satu lawan satu.

Kejutan mampu dilakukan bersandarkan rekod perkhidmatan cemerlang yang pernah lakukan sebagai Timbalan Menteri, Ahli Parlimen dan Naib Presiden MCA.

Jika warga Kajang benar2 mahukan wakil rakyat yang mampu melaksanakan tanggunhjawab dengan penuh kredibiliti dan intregriti, maka hanya Chew Mei Fun adalah calon yang sesuai berbanding lawannya yang hanya bertindak sebagai proksi dan boneka.

Disertakan beberapa gambar untuk tatapan pembaca. Ulasan lanjut menyusul nanti.

Demi Integriti dan Kredibiliti, rakyat Kajang wajar memilih Datin Chew Mei Fun sebagai ADUN Kajang.

4 comments:

  1. Mahukah rakyat memilih seorang personeliti yg ternyata BERBOHONG?.Sepatutnya Wan Azizah menunjukan terlebih dahulu jam Omega Anwar yg disimpannya sebelum menawarkan diri menjadi calun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampaknya kempunanlah nak tengok jam omega kat wan tu..
      korang tunggulah memang tak de pun sebab nak tunjuk macamana?bendanya takde!.
      Sebenarnya kalau dia tunjukan masa PRU13 dulu pasti Nuor dah jadi PM skarang ni..
      Dalam kes liwat dia sebelum dibawa ke mahkamah.kalau awal-awal lagi Nuor berani bersumpah dengan nama Allah yang dia tak buat benda tu...dah lama dah BN KO..
      Di ikuti pula saman kepada semua individu yang buat tuduhan kepadanya..Dato Nala,Umi Hafilda,Ezam,Dato Zulkifli diantara individu yang membuat tuduhan kepadanya.
      Tapi satu saman pun takde..
      Dato trio..Tan Sri Tamby chik terang-terang dalam satu pressconfrence mencabar Nuor menyamannya dalam kes video dgn amoi tu..
      Tapi senyap menikus..
      Kata pepatah melayu "Berani kerana benar,takut kerana salah"..
      Fikir-fikirkanlah wahai melayu PKR

      Delete
  2. ini blog mangkuk hayun

    ReplyDelete
  3. ....


    (( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!??

    Dakwaan BerNiat Jahat - Dakwa, Saman, Tangguh 90x. Peguam BODOH!!! ??

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<




    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Agenda Jahat UMNO - UMNO Mahu Musnahkan Perpaduan PR Utk Terus BKUASA!

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Generasi lama, generasi muda dan generasi baru perlu berhati2 dgn tektik UMNO sekarang yg menggunakan media mereka..

    Matlamat mereka hanya satu... Mahu kekal berkuasa...

    Oleh itu, mereka perlu memastikan Pakatan Rakyat berpecah agar rakyat sudah tidak percaya kpd Pakatan Rakyat lg.. ( Konon nya lah )

    Jadi di bawah adalah tektik mereka yg dianggap berkesan... ( Konon nya lah )

    1. UMNO akan cuba habis2an agar PAS keluar dr PR... Semua cerita mereka palsu belaka..

    2. UMNO akan menggunakan Anwar habis2an sbg liabiliti PKR... Sebenarnya mereka takut dgn kekuatan Anwar..

    3. UMNO yg sudah hilang pengundi Cina, akan melabel DAP mcm2... Jahat mereka tak sedar, nak kata DAP pulak jahat...


    Jadi, sy mohon sgt, jgn mudah percaya dan tertipu dgn permainan jahat mereka...

    Tolong ye :-)


    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<


    MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'

    MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'

    MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'




    Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

    Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

    Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

    ReplyDelete