Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, June 18, 2013

Pertemuan Najib Razak - Tun Mahathir buat 'Batu Api' mengelupur

Ketika ini ramai blogger dan pengamal media sosial berkhayal dan menyebarkan fitnah dengan cubaan membakar jambatan hubungan antara Perdana Menteri dan Tun Dr. Mahathir. Malangnya perbuatan yang tidak bertanggungjawab itu nampaknya sia-sia buat masa ini. Kesempatan ini diambil selepas keputusan PRU 13 yang tidak banyak memihak kepada Barisan Nasional.



Rakan blogger dan jurugambar Minaq Jinggo merakamkan detik selepas  pertemuan antara Perdana Menteri DS Najib Tun Razak dengan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir di Yayasan Kepimpinan Perdana semalam. Lebih dari itu, beliau juga menasihatkan supaya kumpulan bogger upahan yang cuba memfitnah Tun Mahathir dan melaga-lagakan kedua-dua pemimpin ini dihentikan segera.

Kenyataan Tun Dr. Mahathir yang menyokong supaya jawatan Presiden & Timbalan Presiden UMNO tidak dipertandingkan juga jelas bukti sokongan Tun Dr. Mahathir kepada kepimpinan UMNO.

Saya juga menyeru kepada kumpulan blogger upahan ini supaya menghentikan aktiviti persundalan mereka yang jelas mahu memecahbelahkan UMNO dan Barisan Nasional kerana perbuatan seumpama itu hanya sia-sia sahaja.

Tiada istilah Blogger Tun M dan Blogger Najib Razak. Yang hanya patut ada adalah blogger dan pengamal media sosial yang berkhidmat untuk UMNO dan Barisan Nasional.







No comments:

Post a Comment