Minda Hijrah Headline Animator

Sunday, April 14, 2013

Video Seks Mustafa Ali Angkara ‘Anwarinas’ ?




PADA saat artikel ini ditulis, Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali khabarnya sedang menimbangkan dengan serius untuk meletakkan jawatan dari parti tersebut dan mengambil tindakan undang-undang ke atas PKR yang di dakwa terlibat dalam penyebaran video lucahnya yang tersebar meluas sekarang.

Laman ini berpandangan, agak tidak wajar Mustafa menyaman PKR hanya kerana penglibatan seorang dua ahli parti tersebut dalam menyebarkan video ini dari rumah ke rumah.  Mustafa lebih baik menumpukan kepada pemimpin dalam PAS sendiri yang mengaturkan semua ini sehingga berjaya.

Bagaimanapun kalau Mustafa nak meneruskan juga, itu adalah haknya dari segi undang-undang, tidak ada siapa yang berminat nak menghalang kalau itulah keputusannya.


Cuma kami di suarapakatanrakyat.com ingin menjelaskan bahawa PKR tidak seharusnya dilibatkan dalam perkara ini kerana parti tersebut tidak terlibat secara langsung.  Yang terlibat ialah salah satu dari 3 golongan yang sedang membentuk PAS sekarang, iaitu golongan yang dikenali sebagai ‘Anwarinas’.

Istilah itu (Anwarinas) adalah istilah UMNO tapi kita gunakan sebab pemimpin PAS mudah untuk kenalpasti PAS siapa pemimpin yang terbabit dan mengambil tindakan susulan.

Dua lagi golongan dalam PAS ialah Golongan Ulama (Pro Kerajaan Perpaduan) dan Golongan Pro Nik Aziz.

Golongan Anwarinas ini bukan ahli PKR pun tapi mereka mahu memastikan golongan yang pro kerajaan perpaduan dalam PAS ini dihapuskan, bermula dengan Datuk Dr. Hasan Ali dan Nasharudin Mat Isa.

Tindakan ini diambil kerana sudah wujud gerakan dalam PAS yang tidak akan menyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri sekiranya Pakatan Rakyat berjaya menumbangkan BN dalam pilihanraya akan datang.

Langkah pertama gerakan itu telah berjaya apabila PAS membolot 3 kerusi parlimen negeri di Perlis tanpa terlebih dahulu merujuk kepada pimpinan tertinggi Pakatan Rakyat.

Langkah kedua, dengan mengarahkan ahli Parlimen dari golongan mereka yang menang, supaya tidak menyokong perlantikan Anwar sebagai Perdana Menteri di Dewan Rakyat.  

Maka itulah, golongan Anwarinas ini berusaha keras memastikan pemimpin dari golongan yang pro Ulama ini tidak dicalonkan dalam pilihanraya akan datang.

Sumber turut memaklumkan kepada laman ini, golongan ini telah berjaya mendapatkan ‘orang hubungan’ Mustafa dengan perempuan dalam video tersebut.
Dari situlah segalanya bermula.

Justeru, PAS perlu menyiasat pembikinan video ini dari aspek tersebut.  Penafian tidak berguna kerana video tersebut terlalu jelas untuk dinafikan begitu sahaja.  Jangan sampai rakyat hilang keyakinan terhadap PAS dan Pakatan Rakyat.

sumber : Short URL: http://www.freemalaysiakini2.com/?p=75790

6 comments:

  1. HADI AWANG pun tahu, INI KALI kalau dia ngaku itu MUSTAFA ALI alamat bungkuslah PAS.

    Jadi HADI AWANG macam orang politik lain, alih isu, tuduh orang lain. Bab Agama itu hal lain.

    hehe... boleh tahan jugak STOPA ni ye.

    ReplyDelete
  2. Video terlalu jelas.. sampaikan org yg tak kenal Musafa pun amat yakin lelaki boroi itu adalah Musafa Ali!! Apatah lagi N.Ajis,Hadi dan keluarga terdekat Musafa sendiri!
    BERTAUBATLAH!!!

    ReplyDelete
  3. Layan gak video ni
    Sekali sekala nengok org 'tua alim' main syok gak
    Boleh le kita yg jahil ni belajar sesuatu dari dia org
    Cara henjut
    Cara goyang
    Cara mengayat
    Cara bagi habuan
    Cara betul memakai spender, kena duduk baru le sarungkan spender tuh!
    Selama ni aku pakai sambil berdiri!

    ReplyDelete
  4. Fatwa terbaru adi awang
    Kalau nak banyak pahala rakam berzina dulu tayang kemudian
    Sejak bila pas sokong zina
    Bahana doa sembahyang hajat kafirkan orang lain dah makan diri sendiri

    ReplyDelete
  5. Kalau perhatikan betul 2 ada beberapa kali perempuan itu tengok tepat kepada lensa kamera seolah dia tahu satu rakaman sedang berlaku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan kamera tapi TV yg terpasang kisah drama apa tah! Kamera ada kat TV tu! Di akhir video tu Stopa dan 'bini' dia asyik bercerita tentang drama yg ditonton kat TV masa tu le! Itu sebab le dia org mcm asyik tengok kamera je.

      Delete