Minda Hijrah Headline Animator

Saturday, April 20, 2013

Terkini #PRU13 - Naib Ketua Wanita UMNO Kamilia Ibrahim bertanding Bebas di Kuala Kangsar ?

Oleh: Wartawan Sinar Harian

KUALA KANGSAR - Naib Ketua Wanita Umno pusat, Datuk Kamilia Ibrahim bertanding sebagai calon Bebas di kawasan Kuala Kangsar.

AKAN MENYUSUL

15 comments:

  1. Hahahahaha...mampus ko amno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awat dh ketaq nak kalah?

      Delete
    2. Kau memang suka dubur ko di gerudi oleh si Peliwat Tegar aka Aljuburi!!

      Delete
  2. berapa ramai pembangkang yg bertanding tiket bebas?kita x boleh puaskan hati semua orang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini lah parasit sebenar dalam UMNO. Tak kira lah kalau benda ni jadi kat mana-mana parti pun. Parasit dalam parti akan munculkan diri sebagai calon bebas.
      lagi satu, dah tua buat cara tua. kalau asyik nak bertongkat langit je, generasi muda takkan merasa apa-apa la atau tak berpeluang langsung untuk berbakti kepada bangsa dan ugama. samalah dengan orang yang ada ijazah dulu-dulu, ijazah zaman sekarang lebih relevan. Jadi kalau dah lama pegang jawatan tinggi, elok-elok lah berhenti supaya pengangguran dikalangan siswazah baru boleh berkurangan.

      Delete
  3. Kita tunggu berapa undi yang dia dapat? Orang no. 2 Wantia UMNO Malaysia tu???

    ReplyDelete
  4. Bagi Laa Peluang Yang Muda2... Yang Tua2 Tu Eloklaaa Berehat & Buat Amal Ibadat Sambil Bagi Sokongan Kat Parti.. Itu Lebih Baik...

    ReplyDelete
  5. Itu satu keputusan yang tak boleh salahkan sesiapa mahu pun Dato Kamalia sendiri. Yang pasti career dia dengan Umno BN berakhir.
    Beliau juga akan tewas se bagai calon bebas dan namanya tak akan di sebut lagi. Agak menyedihkan bagi se orang ketua Umno.

    ReplyDelete
  6. How stupid she is. Very selfish. Nmpk sgt nk kuasa. Kuasa lebih penting dari yg lain. Skrg baru nmpk perangai sebenar die. Time2 ni le terserlah sikap sebenar die.

    ReplyDelete
  7. Baru sya faham knp. Sbb dulu die kuarkn kenyataan pedas kt ketua wanita umno sendiri. Nmpk sgt xde adab bile berckp direct cmtu. Mcm nk sgt kuasa cpt2. Skrg ni....kena pancung le.

    ReplyDelete
  8. sedihnya ada ahli parti dan pemimpin macam ni... dia tak reda dgn apa yang ditawarkan kepadanya dan apa yang ditentukan kpdnya... tak tahu bersyukur, ada hikmah disebalik apa yang berlaku kpd parti...api dalam sekam.... pepat di luar rencong di dalam.... gunting dalam lipatan dan dia dah jadi musuh dalam selimut.... selamat bertanding kepada semua calun termasuk Dato kamalia... bila dah ada keputusan nanti.... itulah TAKDIR anda semua...

    ReplyDelete
  9. Dato kamilla pntingkan diri sendiri..

    ReplyDelete
  10. Tahniah kepada Datuk Kamilia. Dia lah Sri Kandi syaitan

    ReplyDelete
  11. Kpd sesiapa yg tidak terpilih dlm PRU 2013 ni, janganlah berjauh hati lalu membuat keputusan yg drastik. Pandanglah ke belakang....dahulu tuan/puan pernah diberi peluang dan jawatan utk tempoh tertentu...jadi apa salahnya kali ini peluang itu diberikan kpd org lain pula. Hidup umpama roda ada ketika kita di atas dan ada ketika kita di bawah. Begitulah lumrah hidup. Bersyukulah kpd Allah SWT atas tuah, peluang dan rezeki yg pernah Allah berikan dahulu. Bersikap positiflah, hanya dgn sikap positif akan terbitnya kebaikan....insya-Allah. Takkan rugi org yg redha dan sabar.

    ReplyDelete