Minda Hijrah Headline Animator

Monday, April 22, 2013

#PRU13 - Presiden PAS dakwa CHEGUBARD Jual PIL KUDA & calon SYAITAN dalam Pakatan ?


Dengar sendiri penjelasan dari Presiden PAS berkenaan isu PAS menentang calon-calon SYAITAN & TANGKAP MUAT PKR seperti CHEGUBARD

Paling dasyat, MARKAS PKR ada gambar Stalin, Lenin dan Karl Max yang membawa idelogi KOMUNIS !!!

5 comments:

  1. Chegu BUTT mmg bodoh

    ReplyDelete
  2. so dengan kain Anwar tak ada peluang nak jadi PM...(Anwar tak pandai pilih calon dari PKR )

    ReplyDelete
  3. nak jer aku sumbat mulut hadi ngan spendar Mtapa Ali..petuihhh..mulut longkang...

    ReplyDelete
  4. bg aku PAS paling JAHAT dn celaka. Dari awal lagi org UMNO ckp mereka ini ideologi sesat tp PAS bkn main sombong angkuh.. tuduh UMNO dengki pd Pakatan 'mesra' Rakyat ini. Rupanya dajjal mendajjal antara satu dgn lain. Hadi Lebong ni manusia yg wajib ke sepak muka dia. Manusia yg kuat menipu dgn pakai serban atas kepala. Ini jahat sama2 dgn Nik Najis dua2 manusia yg mulut lidah tk henti cakap sesat dan kufur!!

    PAS LAKNATULLAH!!

    ReplyDelete
  5. Bagi aku, untuk jangka masa panjang sebenarnya yang celaka ialah Pas. Parti ini memanipulasi Quran, hadith, ulama dan ajaran agama Islam. Kebencian yang ditanam oleh Pas meresap ke dalam jiwa kanak-kanak lagi. Permusuhan dengan PKR boleh orang Melayu atasi dengan senang kerana ia berkisar kepada persoalan samada Anwar itu jahat atau baik. Separuh orang Melayu percaya Anwar baik dan separuh percaya Anwar jahat. Ini masalah kecil jika dibandingkan dengan perangai seperti Nik aziz, haji hadi. Bukan setakat Umno yang meluat dengan Pas ni, sebenarnya PKR pun sama tetapi mereka terpaksa menelan kepahitan untuk memastikan Anwar berjaya menjadi PM. Kalau berjaya mendapat sokongan yang kuat dari parti-parti di Sarawak dan Sabah, saya yakin PKR akan memutuskan hubungan dengan Pas.

    ReplyDelete