Minda Hijrah Headline Animator

Sunday, March 17, 2013

[Cakap Takde Bukti] Gambar intim mirip Anwar kerja Umno - Nik Aziz



Datuk Nik Aziz Nik Mat hari ini turut mendakwa Umno adalah dalang kepada penyebaran gambar homoseks seorang lelaki mirip Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.
 
Beliau berkata tindakan Umno yang tidak berputus asa untuk menjatuhkan Anwar ibarat 'mahu mencincang' Ahli Parlimen Permatang Pauh itu.
 
"Kerja Umno tuduh orang. Tak puas lagi, dia nak cincang Anwar pula," katanya kepada pemberita selepas menghadiri Expo Kelantan 2013 di Kompleks Karangkraf, malam tadi.
 
Mengulas lanjut, Nik Aziz berkata Umno tidak akan berhenti menyekat Anwar kerana bekas Timbalan Perdana Menteri itu mampu melumpuhkan dan mengikis keyakinan rakyat terhadap parti itu.

Bagaimanapun, Nik Aziz yakin Umno tidak akan dapat menyingkir Anwar walau apa cara sekalipun.
 
"Anwar budak cerdik. Payah kalau Umno tak singkir," katanya.
 
Beliau berkata demikian mengulas penyebaran beberapa gambar homoseksual lelaki mirip Anwar yang tersebar secara meluas di laman-laman sosial.
 
Blog http://rajagoyang360.blogspot.com baru-baru ini memuatnaik 13 keping gambar aksi intim seorang lelaki mirip Anwar bersama seorang lelaki yang tidak dikenali. 
 
Gambar hitam putih yang dipaparkan itu menunjukkan lelaki mirip Anwar itu memasuki sebuah bilik sehinggalah beberapa aksi mesra termasuk gambar bogelnya.
 
Anwar selepas menghadiri sesi 'Dialog Anak Muda bersama Anwar' di Bandar Utama petang semalam berkata pendedahan terbaru itu sebagai didalangi Umno.
 
"Fitnah jijik Umno menjelang pilihan raya. Umno menggunakan media untuk menyebarkan fitnah, itu namanya Melayu muslim," katanya.

20 comments:

  1. Menuduh UMNO itu fitnah kerana bukan UMNO yang buat itu kerja blogger2. Dah terkantoi tuduh UMNO, sepatutnya tanya siapa Mat Butuh dalam Video tu, bukan tanpa usul periksa tuduh UMNO, Nik Ajis ni cakap ulama tapi main tuduh2 macam tu je. Ini orang lain sedap2 main butuh UMNO juga yang dituduh memfitnah, fitnah artinya Mat Butuh dalam video tu bukan ANwar, jadi ngapa kelam kelibut, samanle UMNO kalau rasa UMNO bersalah. Tapi takut pulak kerana Mat Butuh dalam mungkin Anwar. Jadi main le tuduh2 je tanpa bukti, itu adalah FITNAH sebenarnya.

    ReplyDelete
  2. apa lagi saman lah kalau berani,,,aljuburi kan terkenal dgn samannya,,,saman sampai 1 billon,,,,nape tak saman,,,,,da kaki bontut,,,dari dulu kin i dan selamanya,,,,,pok nik pon tahu,,,tapi pasal politik sanggup pertanhankan seorang gay,,,peliwat,,,,perzina,,,inikah ulamak pas,,,,,,,sedihnya aku tgk ulamak sekrg,,,,,,,,

    ReplyDelete
  3. Siapa yang kata itu ANWAR IBRAHIM? Tak siapa pun kata...tunjuk gambar je. Yang kata adalah Nik Aziz...macam tahu2 aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nik Aziz yang cukup kenal rapat Anwar :)

      Delete
  4. Niky Aziz pulak termnum holly water anu ar brahim. Ahlul Pas termnum air sliper niky aziz. Dah kena dah
    . Dah buta dah kedua2 pemimpin brtopeng islam ni. Niky azis lu mnta anu ar tu brsmpah dngan Al Quran klau bnar bukan dia dlm video tu. Ada brani?

    ReplyDelete
  5. Babi punya ulamak mcm ni. Sial. Kau ada bukti ker tuduh UMNO. Patutnya UMNO terus jer saman Najis ni. Biar AlJub pun terkangkang sama

    ReplyDelete
  6. Dalam kisah cinadoll Anwar kata itu bukan dia kerana beliau berperut kempis tapi dalam video itu berperut buncit. Dalam kisah cumbuan sesama jenis juga Anwar kata itu bukan dia kerana orangnya berperut kempis. Ini bermakna Anwar selama ini mengaku beliau berperut buncit, maka sah lah bahawa dalam kisah cinadoll orang tersebut adalah Anwar yang berperut buncit. Dalam kisah cumbuan sesama jenis pula Anwar berperut kempis kerana beliau telah berusaha mengempiskan perut agar tidak dikaitkan dengan kisah cinadoll. Maka sekali lagi membuktikan bahawa dalam kisah cumbuan sesama jenis orang yang sama terlibat iaitu Anwar yang dah berperut kempis........muahaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  7. Beliau tuduh pihak lain boleh, Yang x boleh pihak lain tuduh beliau.

    Pening... pening...

    Alangkah baiknya kalau beliau berkata "Bertakwalah kepada Allah. Hentikan perbuatan ini. Gambar/Video mungkin betul & salah. Nasihat ini bukan kepada UMNO sahaja. Tetapi kepada semua".

    Tetapi atas sebab kredit politik & undi, semua tu x berlaku. Abis segala NAS dikeluarkan. Segala hujah ditegakkan untuk meletak hanya mereka dipihak yang benar.

    Pening... pening...

    Ini Semua Poyo!

    ReplyDelete
  8. Agak-agaknya malaikat yang cabut nyawa Bala tu UMNO yang upah supaya Bala tak boleh ceramah lagi.

    Nik Aziz = Mursyidol Am PARTI AJARAN SESAT

    ReplyDelete
  9. Kenapa marahkan nyamuk, kelambu dibakar? Apa bukti UMNO punya konspirasi? Cakap tanpa bukti adalah fitnah, Tok Gundu Babi Hutan Oii.

    ReplyDelete
  10. Imam Baihaqi dr isnad yg sah :"Keterangan itu wajib atas yg mendakwa dan sumpah itu wajib atas yg ingkar (menolak dakwaan). (*) (**)

    (*) Kitab Bulughul Maram,Bab menerangkan dakwaan & bbrapa bukti saksi.
    (**) Kitab Fathul Mu'in, Bab Dakwaan @ tuduhan & Bayyinah @Alat Bukti

    Nuar mesti saman atau tolak dakwaan dgn alibi. Jika x da alibi, mesti bersumpah. Persoalannya, kenapa tidak satu pun prkara yg dituntut dlm mmpertahankan diri dr dakwaan mngikut syarak dibuatnya? Jawab Nuar! Jawab!

    ReplyDelete
  11. betul juga,apa bukti umno dalang video clip pmimpion agung islam kebanggaan minoriti rakyat malaysia bercumbu dgn spesis sejenis nih atau bersukasukaan dgn china doll.suka2 je tok gundu tuduh umno,nape x tuduh kapal puSingh atau hj mohammad sabu

    ReplyDelete
  12. Bkn mcm tu cara nk ckp nik aziz....jgn main tuduh melulu,klu betul bkn anwar tunjukkn bukti baru ckp smua mainn umno..awk tu tok guru,jgn menunjukkn awk pengikut anwar...awk tu ahli pas...tk pasal2 ahli pas jg d maki...<<>>

    ReplyDelete
  13. Cuba lah pula cari siape pasangan Pelakon porno tu sampai dapat. Dan buat temuramah sedikit. Mana lah tahu, kalau2 dia masih hidup lagi.













    ReplyDelete
  14. harap nik aziz bagi bukti itu kerja umno...jangan cakap saja boleh...klu aku cakap ini kerja org pkr yang tak ngan dengan anwar or aku juga ckp ini kerja arahan dari nik aziz sbb tak nak dia jd PM amacam? tunjuk la contoh yang baik bila berkata2 jgn main sembur saja...ingat bl tuduh tanpa bukti mcm tu Allah tak marah kat awak ke wahai nik aziz...pls use your brain when u want open your mouth bro...

    ReplyDelete
  15. Asyik nak menyalahkan org lain je nik ajis ni...cuba kaji dulu...selidik dulu...betulke org tu...mcm video chinadoll...kaji dulu...ada video anuwar dgn eskay naik lif??? jangan sebab politik kebenaran ditutup???

    ReplyDelete
  16. Ok la .....kita andaikan memang umno yg sebarkan but ........UMNO KE YG SURUH. DIA TUTUH CINA DOLL DGN JANTAN LAIN.....jahat 2 UMNO tak sampai mcm tu......UDIN

    ReplyDelete
  17. blogger rajagoyang360 tak sebut nama anwar tp harakahdaily yg sebut nama dia dan lepas tu blh delete artikel tu....pelik tak?

    ReplyDelete
  18. Nak bnukti paling sahih,dicadangkan POK NIK tidur lesekalti dgn nuar baru tau!perit ke tidak!

    ReplyDelete