Minda Hijrah Headline Animator

Friday, March 15, 2013

[Politik Gila] Aktivis PAS, Khalid Ismath berkabung untuk PI Bala ?


Kisah pimpinan & aktivis PAS yang membuat amalan-amalan karut bukan sesuatu yang pelik. Bak kata Tuan Guru Nik Aziz yang sanggup berkawan dengan SYAITAN demi politik sempit mereka.


Mereka lebih memuliakan dan memberi penghormatan kepada individu bukan Islam tetapi TIDAK kepada pejuang-pejuang negara yang terkorban di Lahad Datu.



Rakyat makin sedar bahawa PAS bukannya satu wadah perjuangan Islam yang sebenarnya. Satu UNDI kepada hanya membawa kehancuran kepada Agama, Bangsa & Negara.





22 comments:

  1. hidup lagi syiah bangsat ni... senyap je skrg dah kena liwat lubang jubo ke ?

    ReplyDelete
  2. PAS semakin jauh terpesong. Kesian harun din.

    ReplyDelete
  3. sesat budak gila glamor ni....

    ReplyDelete
  4. bek tuka agama je...bodoh...apasal la tak ikut pergi sembahyang kat pejuang2 negara yang terkorban tu...

    ReplyDelete
  5. Budak ni dah bodoh lagi bahlol. Apasal yang masih nak layan dia.
    Buang masa, Lagi dilayan lagi naik minyak dia.

    ReplyDelete
  6. meninggal dunia?. hahaha
    bkn patut ckp mati je ke?.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cakap...mamp0s hehehe...

      Delete
  7. Hadi akan isytihar kematian Bala sebagai mati syahid. Bala mati kerana menegakan untuk PAS, PKR, DAP dan anugerah tuhan.

    ReplyDelete
  8. ego diri...utk sesama islam yg berlainan idealogi sanggup dihina..org kafir ditatang dijulang setelah mati...

    ReplyDelete
  9. budak syiah baghal.. gua kalau jumpa memang meletop muka dia..

    ReplyDelete
  10. Lebih bodo dari lembu. Kalau dah kafir tu baik mana pun tetap kafir. Ingt roh org tu mulia ke? Ada peluang masuk syurga ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS kata boleh kut............Anak bimbingan Parti PAS

      Delete
  11. PAS ni semakin hari semakin macam puak khawarij spt yg sy baca dlm hadis...Bala tu islam ker?

    ReplyDelete
  12. bio lan je bangsat ni meroyan sorang2..mcm tak tahu hukum hakam agama je..kesian mak bapaknya dapat anak mcm tu..

    ReplyDelete
  13. Dia syiah...dh lama tenggelam...ingatkan dh mampos.

    ReplyDelete
  14. Apa punya pemikiran macam ni, belajar pun xabis lagi, makan pun mak bapak tanggung lagi. Dia ni nak glamer saja, cari jalan mudah nak senang, masuk politik klu ada luck pembangkang menang bolehlah jadi ketua pemuda cawangan mana2. dan dapatlah buat duit......otak tak berkembang dia ni. orang mati berjuang tak pulak dia sanjung....

    ReplyDelete
  15. Bahalol punya orang ..... baik mati shj.

    ReplyDelete
  16. bala dah dapat tiket seluga da pok nik yga kasi tak heran la sebab tu ismith sewel dah tanya pok nik

    ReplyDelete
  17. bodoh bangang! terlampau taksub dgn politik smpai xtau beza islam dan kafir. pelik dgn org yg perwatakan warak ni, kadang2 ade yg btl bole di ikut, ade pulak yg bfikiran giler macam ni. budak khalid ni mmg dah teruk..tunjuk sgt bangang dia.

    ReplyDelete
  18. dahsyat dahsyat....hm...... tak terkata....

    ReplyDelete
  19. kalo tgk fb dak khalid ni lg nyirap je bce komen n status dia...Blh lak dia ckp 'dia akan masuk syurga'.....puiii la, cm kau nabi je kn dak khalid...geram lak aku ngn dak khalid ni...sape la mak ayah kau ni..wat malu mak bapak je..kau ingt kau da ckup baik, briman n brtakwa sgt la kau ckp cmtu...

    ReplyDelete
  20. Nanti dorg kata org umno photoshop Nizar pegang lilin tu, hehe

    ReplyDelete