Minda Hijrah Headline Animator

Thursday, March 7, 2013

PM di Lahad Datu & Gambar-Gambar Operasi Tentera



Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak ketika tiba di Komtek Sahabat 16 Batalion 17 Pasukan Gerakan Am (PGA) dekat Tungku (Lahad Datu), Khamis. Turut sama Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.





8 comments:

  1. Syabas Para Perwira negara....! Teruskan pemburuan dan pastikan pengganas kiram yang dijumpai tidak bernyawa lagi...Menyusahkan kena bagi makan pula... Tembak bila nampak kelibat pengganas kiram...jangan tembak kaki tapi kepala terus.... Oleh Orang Sabah.

    ReplyDelete
  2. Dia nak Gencatan Senjata...Boleh...Lepas TEMBAK Mampus semua dulu lanun2 Haram Jadah tu, Klu ada ahli POLITIK yg Bantah, TEMBAK sekali dgn dia orang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahha memang lawak bro/sis. saya sokong 100% kah! kah! kah!

      Delete
  3. Bila tengok foto mereka membaca doa sebelum bergerak ke medan... ya Allah, kalau dapat aku bayangkan apa yg ada dalam fikiran mereka ketika itu...namun tak mungkin aku mampu bayangkan. Mereka tahu akan kemungkinan yang boleh berlaku...dan mereka ada ibu..bapa..isteri..dan anak-anak..

    Semoga mereka semua sentiasa dalam perlindunganMu ya Allah dan kembalikan lah mereka ke pangkuan kami dengan selamat... ameen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tdk bygnkan apa yg mereka fikirkan..yg aku bayangkn ialah,klu la aku berada dlm barisan tu bersama2 mereka..

      Delete
    2. Amin, yarabbal alamin.
      Saya pun sebak tengok gambar mereka berdoa.
      Pergi lah perwira,
      Kami hanya mampu berdoa.

      kadijah

      Delete
  4. JANGAN ADA GENCATAN SENJATA !!!

    LANUN SIAL HARAM JADAH CEROBOH DAN BUNUH ANGGOTA KESELAMATAN YG.LAYAN MEREKA DENGAN BAIK TERMASUK BAGI MAKANAN SEMASA BERUNDING. LAGIPUN MEREKA BERADA DI BUMI MALAYSIA..YG.MENYERANG ADALAH MEREKA...KITA HANYA MEMPERTAHANKAN DIRI..

    KALAU BOLEH JANGAN TAWAN HIDUP2..BUNUH TERUS..JANGAN BAGI SATU SEN PUN DUIT RAKYAT BAGI MEREKA MAKAN MINUM FREE DI PENJARA !!!

    gen2felda

    ReplyDelete
  5. Buang jak mayat2x dorang penceroboh 2 kt laut sulu 2..bt apa susah2x nak urus mayat2x x bseri 2..

    ReplyDelete