Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, March 5, 2013

[Pencerobohan Lahad Datu] Kedutaan Malaysia di Manila diserang, bendera Malaysia dibakar !!!






Di Manila - Polis Anti Rusuhan mengepung Kedutaan Malaysia disana yang dijangka akan diserbu penunjuk perasaan yang sedang menuju ke Kedutaan Malaysia menyerang kedudukan pemberontak Sulu pagi tadi.

Bendera kita dan gambar Datuk Seri Najib Razak dibakar di hadapan kedutaan Malaysia di Filipina.

Penganas mereka serang kita, bunuh anggota polis kita diorang pula yang tak puas hati! Dasar kurang ajar!


sumber :  Politik Harian 

10 comments:

  1. that is fucking anjing2 kurap sulu.....apa kata halau semua org sulu dan pilipina di sabah...usir mereka usir mereka...usir usir

    ReplyDelete
  2. Ungrateful people. Wonder how would the Philippines reacted if the same were happening to them. I bet they wouldn't be able to stay calm like Malaysian does. At least Malaysian didn't attack the Philippine embassy for the intrusion.

    ReplyDelete
  3. Kurang ajor!!! Halau saje org philipine dari malaysia... Dasar tak tahu malu.

    ReplyDelete
  4. Impian yangt akan menjadi mimpi kosong buat Anjing pelarian yang merempat di Bumi sendiri.puiii Anjing Sampah Dan bangsa sulu yang tiada harga.Kamu fikir senang senang kah kami Rakyat sabah tunduk n menukar ID ke ID Republic of filipina.puiii pi mampus kamu bangsa miskin,merempat dan bodoh.

    ReplyDelete
  5. Saya sebagai rakyat malaysia menuntut supaya kerajaan filipiina menyerahkan setan sulu jamalul tiram 3 diserahkan kepada rakyat malaysia untuk didakwa atas keganasan yang berlaku di lahad datu dan di samporna. Serahkan setan sulu tersebut atas dasar keadilan dan hak asasi manusia di malaysia. Kami tuntut setan tiram 3 didakwa di mahkamah malaysia mengikut undang-undang Malaysia. Serahkan ketua penganas tersebut!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. kepada setan sulu kiram...kalu ada telur pergi la berjuang sekali kat lahad datu....hantar anjing2 sulu buat apa? silap2 setan sulu kiram blum smpi lahad datu, smpi liang lahad dulu...

    ReplyDelete
  7. sakitnya hati bila tgk jalur gemilang kita dibakar....weiii pilipinos! ang jgn nk men bangsat la...da ang dtg sni ceroboh kasi huru hara lg nk byk bunyik...bodoh pya pilipinos! bastard!!

    ReplyDelete
  8. cilaka!!!!"Jika kamu mati disembelih oleh rakyat Malaysia, maka itu masalah kamu, dan jika kamu kamu kembali ke filipina, tentera saya juga akan membunuh kamu seperti ayam. Kamu tiada pilihan"

    ReplyDelete
  9. Filipino Kurangnye info n media..ramai x skolah...nk wat camno

    ..

    ReplyDelete