Minda Hijrah Headline Animator

Saturday, March 9, 2013

Lahad Datu Terkini - Sabah Diceroboh Pengganas: Mana Doa Pecah Perut & Doa K.O PAS?



Dah dekat sebulan krisis pencerobohan dan serangan pengganas berlaku di Sabah.

Lapan anggota keselamatan kita gugur kerananya. 
Ada antara mereka yang dipancung kepalanya....
Ada yang dikeluarkan organ-organ badannya....
Ada yang dikorek keluar kedua-dua belah biji matanya....
Ada yang dirobek sampai terkeluar segala isi perutnya....
Dan ada yang ditetak-tetak dengan parang tubuh badannya....walaupun sudah tidak bernyawa lagi.

Sungguh dahsyat kekejaman yang dilakukan oleh pengganas yang menceroboh Sabah itu.

Pasukan keselamatan kita kini sedang memburu saki baki pengganas yang tinggal. Iltizam mereka hanya 1...demi kedaulatan negara, pengganas-pengganas terbabit akan diburu walau sampai ke lubang cacing. 

Tapi hingga ke hari ini sekalipun kita tidak pernah lihat PAS menganjurkan solat hajat besar-besaran dan berdoa meminta perut Kiram III atau pun Misuari yang terbabit dengan pencerobohan itu pecah meletup sebagaimana yang pernah mereka doakan kepada PM kita.

Tak pernah juga kita lihat atau dengar ulamak-ulamak dan lebai-lebai PAS mengadakan solat hajat serta berdoa agar penganas-pengganas yang terlibat membunuh dan menzalimi anggota keselamatan kita K.O hancur tergolek satu persatu sampai tak berbaki macam yang pernah mereka doakan keatas UMNO/BN.

Mengapa?

Adakah ulamak dan lebai-lebai PAS takut Anwar akan tersinggung jika rakan-rakan subahatnya itu didoakan dengan doa yang sedemikian rupa?

3 comments:

  1. Bukan mudah untukmendapat hidayah ALLAH. golongan pas pis pus ni hanyalah parti politik dan bukan pasti islam. jadi tidaklah menjadi hairan kalo mereka berdoa untuk kemusnahan danbukan untuk kebaikan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doa penganut agama PAS tak makbul ini terbukti apabila doa pecah perut terhadap PM tak menjadi. Sebab itulah mereka tak buat doa pecah perut kepada penganas Sulu, PAS dah serik doa mereka tak diterima, sebaliknya doa jahat mereka berbalik kepada diri sendiri....muahaaaaaaa

      Delete
  2. Aku tahu sape awar aku tahu apa agenda pas. Aku cuma rakyat biasa saje. Bumi malaysia ini milik melayu, kenapa kita berpecah belah. Kenape tak 1 hati. Undi lah ahli pahlimen atau dun dari kalangan orang melayu kerana, ahli palimen atau dun ini tak kira baik dari BN atau pakatan sekalipun jika di sidang dewan rakyat atau dun, akan terpelihara kesucian agama serta budaya kerana mereka mempuyai anak cucu pewaris yg akan dtng. Jika kita pilih mengikut bendera bila sidang berlangsung waktu ingin kan sokongan ahli dewan. Bagaima? Sedangkan isu itu isu agama atau pun budaya. Mereka ni semua sama saje rakus. Kita kekal kan BN bunkan kerana aku sokong BN. Tapi dia adalah ketua bagi 3 parti. Jika pakatan hanya pas yg berani bangkang yg lain senyap. Renung2 kan selamat beramal..

    ReplyDelete