Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, March 20, 2013

Lahad Datu Terkini : Penceroboh sedia serah diri ?


Ramai penceroboh bersenjata Kiram yang sedang menyembunyikan diri daripada diburu pasukan keselamatan, bersedia menyerah diri setelah berputus asa untuk meneruskan perjuangan mereka dan mengalami kebuluran.
 
Sumber berkata, penceroboh yang kini berpecah kepada beberapa kumpulan kecil dikesan sudah hilang arah dan berada dalam keadaan tertekan akibat trauma dengan insiden yang berlaku.
 
Beliau berkata, ini kerana sebelum datang ke Lahad Datu, Sabah untuk menuntut negeri itu, mereka telah dijanjikan bayaran RM80,000 setiap seorang dan diberikan pangkat dalam pasukan polis atau tentera jika misi mereka berjaya.
 
Malah, katanya, anggota yang sedia untuk taat setia menyumbangkan bakti sebagai 'polis' dan 'tentera' dalam misi pencerobohan itu dijamin bahawa tiada pertumpahan darah akan berlaku menyebabkan mereka tidak ragu-ragu menyertai kumpulan pengganas Kiram.- Utusan Malaysia
 

10 comments:

  1. Sumber dari Utusan? Tak yah percaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berita utusan lagi bgus & penuh dgn fakta..tapi HARAMkah,KELDAIan daily & malaysiaPUKIni penuh dgn fitnah..takde fakta & bukti..aku beli buat lap taik kucing depan umah aku je..murah skit..tak payah pakai tisu..mahal..tisu jamban lagi tinggi nilainya dari paper fuckatan..

      Delete
    2. ADA GAK ANIING FUCKATAN KT SINI..SUDAH2 LA TU JADI ANJING..KESIAN..HIDUP KT DUNIA NI UTK JADI ANJING..KALAU KAU MELAYU,MEMANG MELAYU BODO LA KAU NI..

      Delete
    3. memang aku tak percaya kat utusan,akhbar peyebar fitnah,dah banyak kali kalah kat mahkamah.

      Delete
  2. Habis...sumber dari HAPRAKAH dan KELDAIAN DAILY atau MALAYSIA puKINI teramat2 bole di prcaai ke???? even ahliPAS sndri pon dah prtikaikan kewibaan mutu pemberitaan dlm harakan ....LIDAH SYAITAN PENOH DGN PENIPUAN, FITNAH DAN OBAT KUAT SEKS..

    ReplyDelete
  3. hehehehehe.....Anonymos 10.51Am....i like ur word.....
    bykj sangat ko baca blog Milo suam ni....hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baca le surat kabor orang putih ke..google ke...haprakah, keldaian, malaysia pukini kan ko orang punye sendiri..mana la nak berkembang otak tu..la ni jadi keldai, haprak dan pukini la otak tu..bodo xbole di ajar...sombong lak tu...

      Delete
  4. bodoh punya kaki pencacai utusan...kena bayar ke????

    ReplyDelete
  5. pilihanraya nak dekat dah... moh kite sokong pakatan rakyat.... berubah demi masa depan

    ReplyDelete