Minda Hijrah Headline Animator

Friday, February 15, 2013

Kempen Politik Sundal Abby Abadi & Wahyu Nik Aziz - UMNO/BN Musuh Allah


Nabi sudah pesan bahawa akhir zaman akan ada satu golongan yang akan gunakan ayat-ayat Allah untuk memesongkan akidah manusia. Kerana taksub bahawa kata-kata ahli politik seperti Nik Aziz sebagai wahyu dan mantera, Abby Abadi sekali lagi menyundalkan dirinya dengan membuat kenyataan-kenyataan yang boleh menjatuhkan akidah umat Islam.

Haram & Haram, Syurga & Neraka  mainan politik PAS. Lebih-lebih lagi sejak bersama chauvinis DAP & sosialis PKR. 



Disebabkan agama adalah perkara yang paling dekat dalam hati manusia, maka cara mudah membuat provokasi adalah dengan mengeluarkan fatwa-fatwa yang tidak disandarkan kepada nas-nas yang sahih. Semuanya hanya menurut hawa nafsu kuasa politik yang diidamkan.

Dihari Jumaat yang mulia, ingin saya kongsikan satu peringatan dari Allah untuk diri saya dan semua rakan-rakan. Saya selalu bergurau dengan rakan-rakan bahawa "celako, celako, celako" yang sinonim dengan sumpahan Nik Aziz sebenarnya memang ada dalam Al-Quran.

Moga kita jangan disumpah oleh Allah seperti peringatan dibawah.




Kecelakaan besar bagi orang-orang yang menulis Kitab Taurat dengan tangan mereka (lalu mengubah Kalam Allah dengan rekaan-rekaan mereka), kemudian mereka berkata: "Ini ialah dari sisi Allah", supaya mereka dengan perbuatan itu dapat membeli keuntungan dunia yang sedikit. Maka kecelakaan besar bagi mereka disebabkan apa yang ditulis oleh tangan mereka, dan kecelakaan besar bagi mereka dari apa yang mereka usahakan itu.




8 comments:

  1. SOAALAN SAYA KEPADA ABBY ABADI ?

    1 ANDA DAH TAUBAT NASUHA SUNGGUH KE

    2 JAUH DISUDUT HATI ANDA SECARA IKHLAS DENGAN "ALLAH" ADA RASA TAK TELAH DITERIMA TAUBAT TU

    3 SIKAP ANDA EGO BUKAN MERENDAH DIRI , BERCERAMAH SEOLAH OLAH HEBAT SUNGGUH AGAMA ANDA , WALHAL BARU BERJINAK JINAK JE , TU PUN SELEPAS RASA KECEWA (DENDAM LA TU)


    REKOD ANDA SEMASA JADI ARTIS RASANYA DAH TERAMPUN KE OLEH ALLAH

    YANG SEELOKNYA ANDA PERGI BERTAPA SUCIKAN DIRI DENGAN ALLAH DARI TERLIBAT DENGAN POLITIK YANG TAK PASTI BURUK BAIKNYA

    UDAH - UDAH LA TU , NANTI KAWAN SEANGKATAN BONGKAR CERITA LAMA ANDA BOLEH PENGSAN , JAUH MANA ANDA BOLEH PERGI LEPAS NI , ORANG AMBIL KESEMPATAN JE KAT ANDA NI , MUSUH HARI HARI ANDA CARI DAN DAPAT

    NASIHAT SAYA , ANDA PERGI BETAPA KAT NEGARA ARAB BELAJAR BAHASA ARAB (JADI TAHKFIZ)

    ReplyDelete
  2. Salam tuan Admin,

    Mohon izin utk pautkan blog saya di sini. Bolehlah kita bertukar2 maklumat. Blog tuan telah saya pautkan di blog saya. Terima kasih. Selamt berjuang. Ikhlas dari saya ~ IBM

    P/S ~ Link blog saya : ibm-akusayangumno.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Sapa sapa pun.... Yg baca apa yg janda ni tulis.... Tolongla pesan dekat ustaz2 dalam pas tu supaya bagi la apa yg dia nak... . Dah lama tak dapat tu..... Kesian aku tengok...

    ReplyDelete
  4. "Sapa sapa pun.... Yg baca apa yg janda ni tulis.... Tolongla pesan dekat ustaz2 dalam pas tu supaya bagi la apa yg dia nak... . Dah lama tak dapat tu..... Kesian aku tengok..."

    *Tu baru betul.. kihkihkih

    ReplyDelete
  5. Perempuan ronggeng ni nak berceramah, tapi adap tak de.Bulu kening bercukur, kata2 yg kuar dari mulut terabur dan tak cukup ilmu.Eluklah mengaji dulu sebelum nak berkata-kata.

    ReplyDelete
  6. hahahah..janda dh meroyan cmni la la..woi abby ko pegi ngaji kt dulu..jgn ckap bab2 agama ni..ilmu kosong, x boleh ckap mcm2..bhaya..boleh sesat kan manusia...AWASSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Biasa la kalau dah Parti Ajaran Sesat.. Ada ke orang nak dengar kata Abby tu? Cakap Nik Aziz ulama politik pun aku tak nak dengar.. apatah lagi bila dia lebih memusuhi orang Islam tapi sanggup bersekongkong ngan yg bukan Islam... tok guru apa namanya tu.. ini macam Parti Akidah Songsang namanya.. bukannya nak bersatupadu tapi lebih memecahbelahlan umat Islam.. tu kerja kerja Parti Ahli Syaitan yg nak pecah belahkan org Islam.. Sebab tu la aku susah nak sokong Parti Akal Sempit..

    ReplyDelete
  8. awak tu pompuan.. nak halal haram / syurga neraka.. suara pompuan itu aurat.. tak gitu? hahhaah.. takya nak pekik teriak kat luar sana tu nak berceramah entah hape hape.. duk uma ngaji, zikir kan lg dapat pahala.. kesian laa kau ni abby oii

    ReplyDelete