Minda Hijrah Headline Animator

Saturday, December 15, 2012

Shah Rukh Khan Anggap Tun Mahathir Sebagai Mentor

Bersahabat baik sejak perkenalan kira-kira 15 tahun lalu dengan bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad (Tun M), aktor Bollywood Datuk Shah Rukh Khan memberitahu, sejak mengenali Mahathir hidupnya lebih bermakna dan menganggap bapa pembanggunan negara itu sebagai mentor dan insiprasi buat dirinya.

Bahkan Shah Rukh akan memastikan untuk berjumpa dengan mantan perdana menteri kita yang ke-4 ini beberapa kali dalam setahun.

Dalam laporan mStar online menyebut Shah Rukh mengakui dia kagum dengan cara dan falsafah Tun M membangunkan negara. Pelakon Kuch Kuch Hota Hai itu sering mengikuti falsafah Mahathir yang memandang sesuatu perkara 'di luar kotak' dalam setiap keputusan atau perancangan yang dilakukan.

Shah Rukh yang berada di tanah air turut meraikan ulang tahun Mahathir ke-87 (yang jatuh pada pada 10 Julai lalu), di sebuah hotel terkemuka malam tadi.

Sumber - MalaysianDigest.com

13 comments:

  1. China Doll jadikan Nuar Brahim sebagai Mentor

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya ke? betul..betul..betul...

      Delete
  2. Salam Tun

    Selamat menyambut hari ulang tahun untuk Tun moga teruskan perjuangan dan menyedarkan masyarakat malaysia terutama Melayu betapa pentingnya melayu di pertahankan.

    Aku ke Italy baru2 ini. bersemabng dgn perniaga org arab.. meraka bertanyakan kabar Tun.. Yang buat aku terkejut ialah mereka kata ... jika rakyat malaysia tidak mahu Tun , mereka kata mereka nakkan Tun jadi President mereka. wowww hebatnya nama Tun....

    ReplyDelete
  3. Dia nak amik Tun amiklah rakyat Msia pun dh lama tak nak dia ni.Diorg tak tahu ke Mamak hipokrit ni ada anak yg jd tokey arak terbesar? Aku harap adalah hamba Allah yg boleh jelaskan rekod buruk tersembunyi mamak kutty ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tokey arak terbesar? satu lagi FITNAH & PENDUSTAAN terhadap Tun Mahathir :)

      Delete
    2. x membaca tp suka dengar cakap....tu yg jd meroyan x tentu pasal...asyik cari salah Tun salah sendiri depan mata x nmpk..

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. asalkan kilang arak 'terbsr' tu dibina pada zmn pemerintahan dia je, saudara nak kata dia tokey arak. assalamualaikum??? sedar sikit. jgn nak bermimpi je.. klau nak salahkan Tun M atau UMNO atau BN hanya pasal kilang arak tu, kenapa ketika PKR memerintah Selangor, mereka x buang kilang tu??

      Delete
    5. agaknya hamba Allah kat atas 2 dah idup ke waktu tun memerintah...ke sesudah tun majukan malaysia baru dia kenal dunia...Pas nak mengkritik je keje dia...cer tya dia apa jasa dia kat malaysia ni..

      Delete
  4. tunjukkan bukti klu nk fitnah beliau....:-)

    ReplyDelete
  5. Itu kata dari pelacur bangsa...bodoh...tak ada tun kau tak dpt apa yg kau ada skrg

    ReplyDelete
  6. sapa kata rakyat Malaysia taknak Tun?buatlah kaji selidik siapa yang orang Malaysia taknak...Selamat panjang umur dan teruslah menyumbang idea untuk kesejahteraan Malaysia Tun...

    ReplyDelete
  7. Mesti ler. Mentor 'pluralisme AGAMA'nya.

    Semua AGAMA adalah SAMA.

    http://www.youtube.com/watch?v=Py7sFkIGi-k

    Sembah Gajah, Sembah Al-Quran (Tuhan Lakhsmi duk bersebelahan dengan Al-Quran).

    ReplyDelete