Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, December 5, 2012

Masjid Ar-Rahman ditutup ? - FITNAH KELDAIAN DAILY DIBONGKAR #1MsiaTolakFitnah #UMB


Ini satu lagi Projek FITNAH & PEMBOHONGAN oleh lidah neraka PKR terhadap Datuk Raja Nong Chik & UMNO. Apabila berlaku sesuatu pekara, UMNO terus diserang dan didustai oleh regim pakatan pembangkang TANPA memeriksa dahulu kebenaran seolah oleh 'buat fitnah dapat pahala'

Semoga Allah membuka kan hati mereka dan memberikan petunjuk kepada pembuat & penyebar fitnah ini.

Terima kasih kepada rakan Facebooker Zam Mohd dari UMNO bahagian Petaling Jaya Selatan yang membongkarkan FITNAH & PENDUSTAAN regim pakatan terhadap kerajaaan dan UMNO.

4 comments:

  1. Memang ditutup pun. Pada NOTIS (yang tidak ada pengesahan JAWI atau DBKL tu) dah tulis macam tu. Kalau tidak, pasti ada ditulis juga dalam surat arahan ditutup bagi proses baik pulih dari tempoh ini sampai tempoh itu.

    Bila ditanya, JAWI dan DBKL lambat beri penjelasan.

    Silap penulis surat NOTIS juga.

    Dah lama, baru JAWI baru ada tulis selengkapnya dengan penjelasan. Nak pecat orang cepat JAWI ni, nak beri penjelasan, lambat benor...

    ReplyDelete
    Replies
    1. biosalah bro. depa ni amik maso lamo nak buek notis. alasannyo, kakitangan tak cukup. tapi yang den heran, kalau pergi pejabat gomen, kantin penuh dari pagi sampai petang dengan beborak kosong terutamonyo politik!

      Delete
  2. Kalau tak silap (harap betul), den peronah singgah solat di Masjid tersebut beberapa tahun lopas. Masjid tsb agak uzur dan perlu diperbaiki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe kot ye pon jangan la puak nie fitnah UMNO :)

      Delete