Minda Hijrah Headline Animator

Thursday, December 6, 2012

Isu Bantuan Kebakaran : Pemuda Kg Chubadak Cabar Rozan Bersemuka [Jangan Jadi langau Bai!]

Langau yang hinggap di Kg. Chubadak

"Mana Rozan (Azen Mat Rasip) budak hingusan tu !!! Baru skang nak jejak kaki kat Parlimen Batu" tanya saudara Zukhairi Osman yang merupakan Ketua Wira Perkasa Wilayah Persekutuan yang kesal angkara Rozan yang membuat onar menghasut mangsa kebakaran yang berlaku baru-baru ini sehingga menimbulkan sedikit kekecohan.

Beliau juga turut mencabar YB Parlimen Batu, Tian Chua dan gundiknya, Rozan untuk turun ke padang  dan berdepan dengan isu ini. "Tian Chua dan Rozan ni tidak pernah usahakan apa2. Utk dptkan rumah pun mrk buat tak tahu, kenapa sibuk ambil tahu skrg. Knp mereka tak usahakan dari mula? Kalau berani kita berdepan dalam isu ini. Saya cabar."

Saya harap saudara Zukhairi Osman tidak mencabar Rozan berdebat dalam isu ini kerana amat yakin bahawa dia akan terkencing dalam seluar jika cabaran disahut :) Rozan hanya pandai berkokok dan menyalak tetapi langsung tidak mampu menyelesaikan masalah. Janji ada keuntungan politik supaya nama boleh naik jadi calon PKR nanti.

Berikut adalah kenyataan saudara Zukhairi Osman yang disiarkan di laman Facebook Suara Perkasa.

Kes Kebakaran di Batu: "PKR Batu cuba menangguk di air keruh, putar belit cerita"- Ketua Wira Perkasa Wilayah, Zukhairi Osman.

Rozan mendakwa bos beliau, Tian Chua dari PKR dihubungi mangsa yg tidak peroleh bantuan rumah PPR atas alasan 'orang bujang'. Zukhairi yg juga s/u Surau Kg Chubadak menjawab, "Rumah PPR untuk orang berkeluarga.Org bujang diberikn wang terus kpd mrk."

"Polisi Rumah PPR hanya utk warganegara kelamin.Kami dah bincang panjang lebar dgn AJK Cawangan UMNO ttg org bujang yg x dpt rumah, sedangkan anak Timb Ketua UMNO Cawangan pun tak dpt Rumah PPR sbb anak menantu bertaraf bukan wargenegara."- Zukhairi Osman

"Bantuan kewangan yg telah mereka terima lebih mencukupi utk mereka sewa mana2 bilik di KL. Keseluruhan cash diterima tidak kurang RM 1000. Dulu pun mrk hanya sewa bilik ,kini mahu rumah. Jangan Tamak"- Zukhairi Osman

"Ingat! Kami dah turunkan Menteri Jumpa Mangsa Kebakaran! Knp masa terima duit dari Menteri, tak tanya pasal rumah atau tak rayu pasal rumah PPR??"-tanya Zukhairi kpd pihak yg mendakwa diketepikan drpd memperoleh Rumah PPR

Warning utk Rozan: "Kalau dia xtau cerita yg sebenar jgn campur urusan penduduk Kg. Chubadak Hilir" - Zukhairi Osman


Bersama-sama kita nilaikan betapa hebatnya FITNAH, PENDUSTAAN & PUTAR BELIT regim Pakatan yang akhirnya RAKYAT MENJADI MANGSA.

Dan nilaikan sendiri KEBODOHAN & KEJAHILAN Rozan dalam mempermainkan perasaan dan hati rakyat yang sedang ditimpa musibah.


Ini pula kenyataan saudara Zukhairi Osman yang bertungkus lumus bersama rakan-rakannya memberikan penjelasan kepada rakyat.


Sebagai BUKTI & FAKTA gambar Majlis Penyerahan Surat Tawaran Rumah & Bantuan Kewangan kepada mangsa kebakaran oleh DS Raja Nong Chik yang akhirnya MEMBUKTIKAN bahawa UMNO & Barisan Nasional juga yang bekerja sedangkan Tian Chua dan gundiknya Rozan menjadi langau dan mengambil kesempatan atas keperitan mangsa kebakaran.

Lu pikirla sendiri. Jangan jadi langau bai ! hihihihi




3 comments:

  1. Mai letak muka si Rozan ni dekat kaki aku. Aku nak sepak muka dia sekali!!!

    ReplyDelete
  2. wahai en rozan yg mabuk todi....!selangor bukan kah perti ko yg perintah...pe kalut2 ni...PRU 13 ni kami tatp undi BN la....... ko jgn susah2 ya.

    ReplyDelete