Minda Hijrah Headline Animator

Sunday, October 21, 2012

[Bikin Panas] Harga rokok naik mulai Isnin



British American Tobacco Malaysia (BAT Malaysia) telah mengumumkan peningkatan 20 sen kepada harga semua rokoknya mulai Isnin, 22 Oktober 2012.

"Kami dimaklumkan secara rasmi oleh Kastam Diraja Malaysia pada Khamis 18 Oktober 2012, tentang kenaikan yang dimandatkan dalam harga luar kilang rokok-rokok kami antara 26 peratus ke 58 peratus berkuat kuasa Jumaat, 19 Oktober lalu.

"Berikutan itu, cukai eksais dan jualan telah dinaikkan," kata pengarah urusan BAT Malaysia, William Toh, dalam satu kenyataan.

Harga baru rokok bermula esok adalah seperti berikut:-
   
     Rangkaian DUNHILL                        RM10.20
     Rangkaian KENT                                 RM10.20
     Rangkaian PETER STUYVESANT            RM8.70
     Rangkaian PALL MALL                          RM8.70
     PALL MALL Biasa                                RM10.60
     BENSON & HEDGES                             RM10.20
     LUCKY STRIKE PLAIN                           RM10.60
     ROTHMANS INTERNATIONAL              RM10.60

BAT Malaysia adalah sebahagian daripada kumpulan British American Tobacco, yang merupakan kumpulan tembakau paling antarabangsa dunia dan kumpulan tembakau  tersenarai yang kedua terbesar dunia.
Notakaki – Aku hisap rokok Dunhill !!!!!

7 comments:

  1. Bertabah kaya lah taukey semuggle,,

    ReplyDelete
  2. Muhyiddin Dan Puteri UMNO Mahu Najib BERUNDUR... Kenapa?

    ~ BUKTI 1 ~

    ~ BUKTI 2 ~


    Tapi yang terpenting... Pemuda dan Puteri UMNO yang kononnya barisan pelapis kepada UMNO tetap BODOH... Tetap TOLOL.. Itu yang pasti..

    Disebabkan KEBULUR sangat nak berjuang untuk UMNO, Pemuda dan Puteri UMNO sanggup menipu dan memperbodohkan diri sendiri untuk sama2 menipu dan memperbodohkan orang2 tua kat kampung, saudara dan adik2 mereka... Jika Pemuda dan Puteri UMNO tidak boleh menggunakan akal dengan bijak, kenapa tak jadi LEMBU saja?







    (( edit, copy & paste Page FB Kump. Generasi Baru keluar UMNO ))

    ReplyDelete
  3. tu kt atas tu kelab apa? kelab sundal malam ke. merepek tak tentu pasal. ingat org percaya agaknya. bodoh piang. org cerita pasal rokok naik harga dia merepek nenek dia kawin lg. apapun layan je la kelab bangang tu jgn sampai merajuk...

    ReplyDelete
  4. kayo kroni2 neh.. gule naik minyak naik rokok naik harga rumah naik kereta naik keperluan asas naik.. mau undi UMNO lg ke? undi UMNO maknenye kayakan menteri2 n kntrktor kroni aje... harga mnyak ron97 adalah rm0.90 shj utk 1litre (rujuk petronas dagangan), tp depa tipu pki harga antarabangsa.. sptut xd subsidi, ktenye ad..ayoo...hasil negara adalah untuk rakyat. rakyat semakin pandai, selamat tinggal umno.. anda kehilangan 1undi dr sy..

    ReplyDelete