Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, September 18, 2012

SUARAM mula meroyan ...

Barua-Barua Yahudi dah mula meroyan sejak kantoi terima dana uncle Soros dan SUARAM disahkan pertubuhan HARAM. Patutlah begitu sungguh-sungguh dan ikhlasnya pemimpin agung mereka, Anwar brahim bersedia mempertahankan keselamatan negara Israel jika berkuasa kelak.

Rakyat masih menunggu reaksi dan sokongan Parti Islam Demoktrat atau dikenali sebagai PAS yang selama ini begitu kuat menyokong perjuangan SUARAM.

Rakyat menyokong penuh usaha kerajaan menyiasat kegiatan SUARAM yang sangat mencurigakan. Lebih-lebih mereka banyak menghasut penyokong pembangkang membuat kecoh sehingga berlaku insiden tunjuk jubo dan kibaran bendera baru utk gantikan Jalur Gemilang.

Allah bukan lagi pelindung bagi mereka yang ikut bersama Yahudi seperti yang jelas dinyatakan dalam surah Al-Baqarah ayat 120. Kita wajib terus berdoa dan berjihad supaya Allah terus menjadi pelindung keatas negara dan rakyat Malaysia. Ameen!

2 comments:

  1. Semua pengkhianat2 yang terlibat menjatuhkan kerajaan melalui dana dari Soros mesti dihukum sekeras2nya kerana mengancam pentadbiran Negara Islam Malaysia.Kalau di Timor tengah mereka ni dah lama dipancung kepala mereka.

    ReplyDelete
  2. tindakan?

    mimpi jer tu huhu

    selagi Hisham Hussein dok kat KDN

    bangsat2 SUARAM BERSIH SANG SAKA dsb

    boleh buat apa saja yg mak bapak dia org suker

    betul tak Sham? hehe

    ReplyDelete