Minda Hijrah Headline Animator

Friday, August 10, 2012

Tema Merdeka Berbeza: Anwar Ibrahim TIPU Rakyat Lagi

1. Dah sah sah negeri-negeri Pakatan Pembangkang menolak tema merdeka arahan Tok Janggut Samad Said, tapi Anwar Ibrahim masih mahu 'cover line' dengan cobaan menipu rakyat dan penyokong pembangkang bahawa tiada apa yang berlaku.

2. Insiden ini memang bukti jelas bahawa setiap parti dalam Pakatan Pembangkang 'tido sebantal tetapi mimpi lain-lain'. Apa yang kita takutkan ialah apa yang akan berlaku kepada negara jika mereka diberi kuasa? Sudah tentu akan kacau bilau.

3. Rakyat menuntut agar Anwar ibrahim berhenti dari terus menipu. Mana janji 16 September ke Putrajaya ketika PRK Permatang Pauh? Mana janji jawatan YDP MAIPP kepada calon PAS ketika PRK Permatang Pasir?

4. Yang duduk pelahap hasil kontrak dan jawatan2 penting kerajaan negeri adalah dari PKR. Ini didedahkan sendiri oleh sekutu rapat mereka iaitu Raja Petra Kamarudin.

5. Takkan rakyat mahu terus ditipu oleh Anwar Ibrahim & Pakatan Pembangkang.

6. Nampak penyakit menipu @ Munafik Anwar Ibrahim sudah berjangkit dalam kepimpinan PAS ketika Ketua Pemuda PAS sendiri kantoi menipu rakyat tentang penerimaan Pengerusi DAP dengan hukum hudud dan negara Islam.

7. Semoga Allah terus menjadi pelindung kepada rakyat Malaysia dari kerosakan dan kemusnahan yang mahu dilakukan oleh mereka.

8. Ameen.

9. Bila Anwar Ibrahim mahu bertaubat?

No comments:

Post a Comment