Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, August 28, 2012

Muzakarah Hudud PAS - UMNO: Nik Aziz perlu restu DAP?

Surat rasmi telah dihantar oleh wakil ulama' muda UMNO, Ustaz Fathul Bari kepada pejabat Menteri Besar Kelantan. Reaksi awal dari penyokong pembangkang sudah diduga - sikap sombong & angkuh gerombolan keldai pembangkang dan ejekan terhadap Ulama' muda UMNO.
 
Persoalan yang kita mahu ajukan ialah adakah hanya ilmuan agama PAS sahaja boleh diterima pakai dalam memertabatkan Islam? Kita tidak lupa bagaimana mudahnya Dewan Ulama' PAS Kelantan menjatuhkan hukum HARAM & KAFIR terhadap UMNO hanya kerana kerjasama politik dengan rakan-rakan MCA & MIC sedangkang hari ini PAS sudah pon berpeluk cium dengan DAP & sosialis PKR.
 
Pelbagai alasan akan diberikan oleh Nik Aziz untuk menolak jemputan UMNO. Tetapi rakyat tahu bahawa tanpa restu DAP terutamanya dari Kapal Singh, sudah tentu Nik Aziz TIDAK BOLEH bermuzakarah tentang hudud dengan UMNO.
 
Bukankah ini lagi bukti bahawa PAS adalah keldai DAP? Dulu kini dan selamanya.
 
 

5 comments:

  1. The best analysis of Malaysia political situation by an American radio station :-


    http://www.corbettreport.com/corbett-report-radio-205-spotlight-malaysia-with-nile-bowie/

    ReplyDelete
  2. Fathul Bari ini perasan ke apa? Dia ini dah riak dengan jolokan ulama UMNO. Mengaji agama belum habis janganlah mendabik dada dengan angkuh. Belum tentu dia mati dalam islam. ISLAM itu agama ALLAH. Mengucap pun tak tentu betul budak Fathul ni. Baru habis sekolah agama dah gila babi nak kuasa melalui UMNO. Ptuih..........

    ReplyDelete
  3. nik aziz ilmu tak seberapa sbb tu gentar berhadapan dgn UFB. Pork Nik ni cakap je berdegar2

    ReplyDelete
  4. Kepala hotak ko, ngko kata dia angkuh sebabkan dia nak Bermuzakarah sesama Islam?Dasar munafik.... Ntah ntah ko ni bukan Islam sebab tu ko tak nak umat Islam ni bersatu....




    ReplyDelete
    Replies
    1. Kih, kih, kih,............PANAS nampak! Malaysia BOLEH

      Delete