Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, August 1, 2012

Inilah Kesan Hasutan DAP yang Bawa Padah


Baca dan fikirkan sendiri apa yang akan berlaku kepada negara jika ramai orang Melayu berjaya dirosakkan DAP?

Inilah matlamat dan perjuangan DAP dengan membuat onar dari dalam dengan menanamkan kebencian terhadap pemerintah.

Apa pula tanggungjawab kita ? Kita wajib memberikan penerangan berterusan tentang betapa besarnya MUDHARAT jika pakatan pembangkang memerintah berbanding dengan kemakmuran yang sedang kita kecapi dibawah pemerintahan Barisan Nasional.

Ya. memang berlaku kerosakan dalam kerajaan Barisan Nasional tetapi ianya masih dalam kawalan dan tidak mengakibatkan rakyat sengsara.

Jangan gadai masa depan rakyat Malaysia dengan menyokong pembangkang. Jika ada ketidakpuasan hati terhadap pemerintah, banyak ruang yang boleh kita gunakan untuk meluahkan pandangan kita.

Undi anda terhadap PAS & PKR bermakna ada memberi peluang kepada DAP menguasai kerajaan Malaysia. Jangan biarkan ianya berlaku. Semoga Allah terus menjadi pelindung kepada negara Malaysia yang kita cintai.

rocky-my Mohamad

5 comments:

  1. undi pas dan pkr bermakna undi DAP...

    mohon link saya...www.hurairahady.blogspot.com

    thanks admin

    ReplyDelete
  2. RAMAI ANAK MELAYU DAH SANGKA MEREKA DAH PANDAI...MASA KECIK DI SEKOLAHKAN DAH PANDAI SIKIT NAK SEKOLAHKAN MAK BAPAK, CHE GU, PEMIMPIN YG BERJUANG UNTUK MEMASTIKAN BUDAK MELAYU NI MASUK IPTA ATAS KOUTA MELAYU...DAH MAJU SIKIT. ..LUPA ASAL USUL PULAK...ORANG MELAKA KATA....LAHANAT PUNYA MELAYU.....TAPI ADA PERPATAH. .EVEN WHEN U WAS BORN IS ALREADY A RISK

    ReplyDelete
  3. yg kotor dibuang...yg bersih dijaga...

    ReplyDelete
  4. dalam berita hari ini menunjukkan wilayah china (negara komunis), Xianjiang tidak membenarkan umat islam disitu berpuasa atau melakukan aktiviti keagamaan spjg ramadhan..menyebabkan bakal berlaku pergolakan seperti tahun 2009..Sudah terbukak kah mata kamu wahai anak muda..mcmna DAP aka komunis memerintah kelak..jgn termakan kebaikkan yg ada makna tersirat.Jika mereka memerintah pastikah tiada korupsi, rasuah mkn harta rakyat..Ko terlalu cetek pemikiran dan sgt la naif..kesian ko..adapun UMNO begitu, masih umat islam terbela, azan berkumandang..kau mahu jadi mcm SIngapore kah?melayu ditindas duduk rumah flat?pekerjaan setakat pensyarah paling tinggi?yg lain dipandang hina je..sedarlah kebodohan kau. DAP tu serpihan PAP di SIngapore..siapa Dalang 13 Mei mengahalau melayu ke laut, membawa penyapu tanda buang sial.

    ReplyDelete
  5. kalau kau tak berusaha, ada ke DAP nak tlg ko klu memerintah nnt..silap2 die bungkus ko hantar kandang oink oink

    ReplyDelete