Minda Hijrah Headline Animator

Monday, August 27, 2012

Fitnah & Pembohongan Besar Mat Sabu: Allahyarham Tun Ghafar Baba akan masuk PAS jika masih hidup

Selamba Haji Mohamad Sabu kelentong rakyat dengan cerita dongeng & khayalan sambil keldai-keldai PAS menyebarkan fitnah & pembohongan bahawa Allahyarham Tun Ghafar Baba akan masuk PAS jika masih hidup.
 
Timbalan Presiden PAS yang pernah ditangkap berkhalwat dengan bini prang tetapi terlepas dari perbicaraan mahkamah kerana kesalahan teknikal ini jelas cuba memesongkan isu Hudud yang semakin memakan diri PAS menjelang PRU 13.
 
Apa yang kita sedih adalah kenapa Mat Sabu sanggup menjual nama pemimpin negara yang telah meninggal dunia semata-mata kepentingan politik? Kita bersyukur kepada Allah kerana dilindungi fitnah pemimpin pembangkang ini selepas keluarga Allahyarham Tun Ghafar Baba sendiri tampil kepada media MENAFIKAN pembohongan dan FITNAH dari parti yang kononya Islam tetapi penuh dengan kemunafikannya.
 
Semakin lama semakin galak PAS membuat pembohongan demi pembohongan, fitnah demi fitnah selepas kantoi dalam perjuangan Islam palsu mereka semenjak berpeluk cium dengan DAP dan PKR.
 
Semoga Allah terus menjadi pelindung kepada rakyat Malaysia dan mari bersama kita sedekah Al-Fatihah kepada Allahyarham Tun Ghafar Baba yang telah banyak menabur jasa kepada rakyat dan negara walaupun kini hebat difitnah oleh pembangkang.
 
Al-Fatihah.
 
 

3 comments:

  1. Mat sabu memang penipu besar sejak kes hilangnya kutipan tabung memali. Takkan sanggup buat dosa berbohong tentang orang yg telah meninggal dunia.

    Jahat sungguh pemimpin pas.

    ReplyDelete
  2. Dalam temuramah berita semalam, keluarga allahyarham sendiri menafikan mat sabu pernah menziarahi tun ghafar baba semasa sakit. Apa mat sabu nak jawab?

    ReplyDelete
  3. cakap la apa pon mat sabuuu oii...ko ingat rakyat nak ambik port?? tgk muka ko je org gelak..aku rasa baik ko masuk raja lawak..hahaha

    ReplyDelete