Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, August 15, 2012

Bantuan kerajaan BN untuk Sekolah Pondok Kelantan hukumnya HARAM?

Subhanallah - Ana tarik nafas panjang-panjang la apabila membaca artikel dan komen unta-unta PAS dalam satu blog. Kerajaan BN dibawah pimpinan orang Islam mahu beri bantuan kepada sekolah pondok Kelantan pon mahu dijadikan isu politik juga lah!
 
Ana lagi sedih apabila unta-unta PAS memfitnah UMNO kononnya membuat 'urusan jual beli fatwa'. Ini semua unta-unta PAS memang lagi baghal dari keldai lah!
 
Ana ingat Iblis sudah kene ikat dibulan Ramadhan tapi nampaknya Ana silap lah! Ini pengikut-pengikut iblis & syaitan yang menjadi kawan unta-unta PAS terus membuat kerosakan akidah kepada umat Islam. Masya Allah. Semoga Allah memberi petunjuk kepada unta-unta PAS belaaan Nik Aziz.
 
Nik Aziz bila mahu bertaubat? menyesatkan unta-unta PAS sehingga sanggup berkawan dengan syaitan. Allah sudah beri amaran kepada Ana & umat manusia bahawa "syaitan musuh kamu yang nyata" Nik Aziz sudah gila mahu berkawan dengan syaitan!
 
Bersiap sedia lah sekarang unta-unta PAS ini akan terus menyerang Tok-Tok Guru sekolah Pondok di Kelantan hanya kerana menolak DAP dan tidak mahu ikut Nik Aziz berkawan dengan syaitan.
 
Semoga Allah memberi pengampunan sepanjang masa kepada Ana dan semua umat Islam. Ameen.

3 comments:

  1. bukan unta-unta paslah...tapi UNGKA-UNGKA PAS....

    ReplyDelete
  2. Apa itu fatwa boleh dijual beli? Ini tidak betul..tidak adil..tidak adil...kata abdul wahab kepada adik2nya....Tetapi amacam pulak gadaikan ISLAM untuk politk? Hukum ALLAH boleh dimain sepak terajang macam kes meliwat tu video dikatakan besi tak da mata? Daiiiii sapa yang menggadai sebenarnya???? Berpeluk dengan kafir haribi halal...sesama umat muhammad haram? daiiiiii sivaji the boss daaaaa..he heh ehehehe

    ReplyDelete
  3. Penyokong PAS sebenarnya secara halus mahu 'kafir' kan UMNO

    ReplyDelete