Minda Hijrah Headline Animator

Saturday, July 14, 2012

Malaysiakini LAKNATULLAH wajar dilarang buat liputan berita lagi.

Saya hadir ke Konvensyen Media Sosial 1Malaysia sebagai wakil Kelab Chedet dan melihat sendiri wartawan Malaysiakini yang dihalau keluar dari majlis kerana laporan berita berunsur FITNAH & PEMBOHONGAN MELAMPAU.

Saya kira sudah sampai masanya Malaysiakini DILARANG membuat liputan apa2 acara rasmi kerajaan & parti pemerintah. Bukan menyekat kebebasan Media tetapi menutup pintu FITNAH yang sentiasa dibuka oleh Malaysiakini.

Banyak laporan yang saya baca bahawa Malaysiakini mendapat tajaan dari Yahudi bagi tujuan utk meruntuhkan kerajaan Islam di Malaysia. Bagi wartawan Malaysiakini yang beragama Islam, mereka tidak dapat membezakan dosa pahala, kebenaran dan kebathilan. Apa yang penting adalah bagaimana FITNAH boleh diwujudkan bagi memberi persepsi buruk kepada kerajaan.

Kita jangan jadi bodoh lagi. Kerajaan akan terus dilihat sebagai lemah tenaga batin jika terus membenarkan Malaysiakini membuat liputan.

Cukup la dengan apa yang berlaku tadi. Kejahilan dan tidak takut kepada Allah telah berjaya memesongkan akhlah wartawan Malaysiakini itu.

Sampai bila kita mahu bersabar?

1 comment:

  1. Nasib baik la dia tak kena pegang ramai-ramai tadi, kalo tak mmg dah lembik dah... Aku pun nak je tinggalkan kesan tapak kasut kat belakang wartawan tu... Biar dia jadikan sbg kenangan yang abadi... Sbg peringatan hingga ke anak cucu... Check blog aku kalo nak tgk gambar wartawan celaka tu...

    ReplyDelete