Minda Hijrah Headline Animator

Friday, June 15, 2012

Selamat Jalan Tuan Sidek 'Sigaraga'

Akhirnya KSN akan bertukar ganti jika berita ini benar.

Memang ramai dengan tidak puas hati dengan Tuan Sidek Sigaraga. Banyak arahan & perlaksanaan yang dilakukan memberi perspektif negatif kerajaan dan merugikan parti pemerintah. Sehingga kini, masih tidak nampak kesan positif sepanjang Tuan Sidek Sigaraga menduduki takhta pentadbiran kerajaan.

Apa-apa pun, kita ucapkan terima kasih kepada Tuan Sidek Sigaraga atas perkhidmatan beliau selama ini. Dan kita bersama mengharapkan supaya pengganti beliau boleh melakukan tugas dengan lebih baik & lancar.

2 comments:

  1. Slmt jalan TS sidek siapa yg di lantik mesti pro dasar kerajaan dan hormati keastuan jgn pelekehkan kakitangan bawahan berkesatuan dan CUEPACS pandangan kami mesti didengar dan pegawai rasuah mesti di kenakan tindakan tak kira pegawai tetinggi kerna pembangkang akan memainkan isu kerajaan yg melindungi perasuah yang kena kerajaan dan Pm jugakkk... sekarang tengah teruk belaku salah guna kuasa dan penyelewengan di kementerian2 yang teruk di Kementerian Pengajian Tinggi orang bijak mmg suka menipu,tak takut mati, KSN baru bila di lantik ikrar pertama siasat rasuah penjawat awam ok.. wslam slmt bertugas.

    ReplyDelete
  2. salah satu sikap yg kita boleh pelajari dari negara jepun..bertanggungjawab..dalam erti kata mudah mengaku salah apabila satu masalah berlaku atas kesilapan diri sendiri..caranya meletakkan jawatan..
    dalam isu pekhidmatan awam..seseorang harus di pertanggungjawabkan mengenai isu SBPA..yg salah tetap disalahkan..barulah ada perubahan yang membina dalam sesuatu organisasi..
    "kenapa perlu di biarkan seekor ulat dalam sebiji buah..jika kita boleh membuang ulat itu"..
    namun dalam kita cuba nk membetulkan keadaan..kita lebih sepatut nya bersifat mengenang budi..berterima kasih..dengan apa yg di lakukan oleh pihak yg bersusah payah menjayakan sesuatu transformasi..tidak perlu letakkan ego diri di atas kepala,tiada apa yg boleh di buat bg memuaskan hati semua org..sekurang2nya berusaha lah mencuba..terima kasih

    ReplyDelete