Minda Hijrah Headline Animator

Friday, May 18, 2012

Renungan : "Melayu Masuk DAP bukan Ancaman" kata Nik Aziz

Pada hari Jumaat yang mulia ini, mari bersama kita insafi apa yang telah berlaku pada umat Islam & rakyat Malaysia akibat kesilapan para pemimpin politik dari kalangan orang Islam sendiri.

Golongan yang kononnya Ulama' dan memperjuangkan Islam nampaknya lebih hipokrit atau Munafik.

DAP ternyata anti-Islam disokong dan dihalalkan perjuangan mereka oleh Mursyidul Am PAS sendiri, Nik Aziz.

Ini tok guru apa kalau suruh orang Islam masuk DAP. Patutnya dia galakkan orang Melayu Islam masuk parti sendiri iaitu PAS.

Mana tak rosak dan hancur politik umat Islam dalam pembangkang selama ini jika sekadar menjadi keldai tunggang DAP dan sekular PKR.

Insaf lah wahai PAS. Bina kekuatan kamu dalam pembangkang. Nak sebut "Bina Negara Islam" dan "Hukum Hudud" pon tak boleh lagi hanya kerana DAP yang paling berkuasa.

Nik Aziz semakin nyanyuk dan patut diganti. Jika tidak, umat Melayu Islam akan terus ditindas dalam kem pembangkang dan negeri2 dibawah pemerintahan DAP & PKR!

4 comments:

  1. Orang tua nyanyok ni bukan sedar apa yang keluar dari mulut dia tu, memang tidak masalah kalau melayu masuk DAP, tapi masalahnya DAP ni anti melayu dan Islam, kalau boleh mereka ni nak rampas Malaysia ni dari kekuasaan Melayu dan jadikan macam Singapork, impian dan hasrat mereka tidak pernah padam sehingga kini, jaadi adalah wajib bagi kita semua melayu islam menentang agenda jahat mereka ini.

    ReplyDelete
  2. Aku sokong Anon 6.42..
    Susah nk cari org yg dh sedar mcm anda..

    ReplyDelete
  3. bangang btoi spa yg pcaya

    ReplyDelete