Minda Hijrah Headline Animator

Thursday, May 17, 2012

Isu Hudud PAS vs DAP : Rafizi Ramli Bebal salahkan UMNO & BN

Isu Hudud muncul lagi menjelang PRU 13. Yang membawa isu ini adalah Presiden PAS sendiri bagi meraih kembali sokongan orang Melayu dan yang sambutnya ialah DAP yang sudah tentu mahu kekalkan undi orang cina & India. Dan semalam muncul Pengarah Strategik PKR, Rafizi Ramli membuat fitnah dan tuduhan bahawa "INI MAINAN POLITIK BN".
 
Kenyataan karut Rafizi Ramli ini hanya menunjukkan kebodohan dirinya yang cuba memperbodohkan rakyat.
 
Yang nak buat Hudud adalah PAS, Yang menolak negara Islam & Hudud adalah DAP dan akhirnya puak sekular & sosialis PKR dengan mudah tuduh 'ini salah UMNO & Barisan Nasional'.
 
Rafizi Ramli tidak sepatutnya menjadi bebal dan barua untuk menyalahkan pihak lain yang tiada kaitan dalam percakaran antara PAS dengan DAP dalam isu Hudud.
 
Lebih baik kamu diam dari bercakap seperti keldai kerana seburuk-buruk bunyi adalah suara Keldai.

4 comments:

  1. Semuanya nak di salahkan pada BN. taktik lapuk tu.

    Tuan blogger, mohon dipautkan blog picisan saya ni http://aloqlaloq.blogspot.com ke blog tuan. Blog tuan telah dipautkan. Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Ok. Nanti saya pautkan blog tuan :)

    ReplyDelete
  3. Semua dah buta hati. Semuanye dorang ni kata salah BN. Sendiri buat salah tapi salahkan orang lain. Attitude reflects leadership. Tah bila dorang ni nak ambil tanggung jawab. Tapi ada hati nak memerintah. Very funny

    ReplyDelete
  4. Yg keluar PKR ramai terdiri dari yg cerdik pandai...mereka ini tahu hala tuju perjuangan Al-juburi(gelaran yg diberi M.sabu). Yg tinggal atau yg kekal dlm PKR ini cuma jenis manusia yg bodoh2,dibuta mata hati serta ditipu oleh Al-juburi.. Aku dulu reformasi sekarang Transformasi... Cukuplah sekali aku dibodohkan... Aku sokong BN pun bukan nyer aku dapat projek.. Cuma aku mau, kita tinggal di Malaysia ini dlm keadaan aman..

    ReplyDelete