Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, May 9, 2012

Durian Runtuh FELDA, Mazlan Aliman 'HATI BUSUK'

Saya nak tanya para pembaca blog saya yang budiman, siapa yang BENCI kepada Kebaikan? Jawapan nya mudah, SYAITAN. Nak cakap apa lagi bila Mazlan Aliman punya putar belit dan bersangka buruk terhadap kebaikan yang dilakukan oleh kerajaan & Perdana Menteri DS Najib Tun Razak.

Dah TIBAI kebaikan kerajaan utk Felda boleh pulak si Mazlan Aliman ucap terima kasih. Lepas persoalkan mana dapat duit?

Aloo Mazlan! Kamu ingat kerajaan uruskan Felda macam mana PAS uruskan KOHILAL sampai bangkrap tau. Felda adalah pembayar dividen antara tertinggi setiap tahun sejak 20 tahun di Malaysia. Oleh itu, jangan tanya soakan-soalan bodoh.

Semalam, bila saya ckp Saifuddin Nasution ANGKUH macam Iblis, bukan main marah puak PKR. Tapi kalau ikut akal fikiran, apa yang saya nyatakan memang benar! Saya tidak FITNAH. Saya hanya tuntut pemimpin PKR rendah diri seperti PM DS Najib yang minta maaf atas kesilapan BN yang lalu!

Balik kpd topik, kalau Mazlan Aliman dan konco2 nya ada maruah, jangan ambil Durian Runtuh Felda. Baik pulangkan balik nanti. Memang itu hak kamu tapi kebaikan kerajaan kepada Felda langsung kamu tak syukuri.

Puak2 kamu yang telah bergolok gadai utk KOHILAL, habuk pon tak dapat. Jangan kufur nikmat dan jangan BUSUK HATI - itu perangai SYAITAN !

1 comment:

  1. Kalau si ANAK kata itu helah politik.... jangan ambik ....
    kalau tak malu ambil la.....

    sebenarnya si ANAK ni lah yang guna rezeki peneroka ini sebagai helah politik untuk sipembangkang

    ReplyDelete