Minda Hijrah Headline Animator

Sunday, May 6, 2012

BERSIH 3.0 : Pemimpin PKR Terus Sokong Khalid Ismath TENDANG POLIS

Tengok & fikir kan sendiri kenapa PKR wajib ditolak. Bayangkan jika ayah kita adalah anggota Polis yang bertugas tetapi dilayan macam binatang oleh pelajar hingusan oleh manusia seperti Khalid Ismath.

Paling malang, tindakan menendang Polis oleh Khalid Ismath DISOKONG oleh pemimpin PKR.

Sudah lama saya nyatakan perjuangan PKR adalah sesat & tiada yang benar. Mereka adalah golongan sosialis & sekular. Bagi PKR, matlamat menghalalkan cara. Janji mereka berkuasa and Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri. Itu aja.

5 comments:

  1. Bayangkan kalau Khalid tu anak kita... mana nak letak muka??? Sy malu... masih hingusan, belajar pun belum abis lg, dh mcm2... Sy berdoa agar anak sy takkan berperangai mcm dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang klakar, tgk ganas.... tulisan pn ganas.... datang balai pn mak bapak escort.... heheheh dasat lagi mat rempit...

      Delete
  2. mei sini khalid kita bagi penendang dan kasi makan tumit kaki apa pulak komen makbapak dia dasar makbapak dan anak menteliti longkang

    ReplyDelete
  3. Ni la dia ajaran puak-puak syiah. Jabatan Agama perlu mengambil tindakan serius kerana puak-puak ini ibarat kudis yang boleh menjadi barah. Jangan sampai sudah menjadi barah, baru nak ambil tindakan. Masa itu baru tahu sudah terlambat.

    ReplyDelete
  4. rembatkan jer

    ReplyDelete