Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, April 4, 2012

BUKTI KEKAYAAN AZMIN ALI MENJADI JUTAWAN

Tindakan Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali meminta angka yang tepat mengenai pemilikan saham jutaan ringgit yang dikatakan milik beliau dan isteri, Shamsidar Taharin membuktikan dakwaan tersebut adalah benar.

Bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Anuar Shaari berkata, Azmin mungkin 'terlupa' mengenai angka yang tepat berhubung jumlah saham beliau dan Shamsidar kerana mereka sudah memiliki kekayaan bernilai jutaan ringgit tetapi rakyat tidak lupa.

Beliau sentiasa bersedia untuk menghilangkan tabiat 'pelupa' Timbalan Presiden PKR itu melalui bukti-bukti sahih transaksi pembelian saham bernilai RM2 juta dan pemilikan akaun RM8 juta atas nama Azmin, Shamsidar serta proksi mereka.

1 comment:

  1. SILA SEMAK SURAH ALI-IMRAAN AYAT 185 JUZ KE 4 - TIAP2 YG BERNYAWA AKAN MERASAI MATI DAN BAHAWASANYA PADA HARI KIAMAT SAHAJALAH AKAN DISEMPURNAKAN BALASAN KAMU KETIKA ITU SESIAPA YG DIJAUHKAN DR NERAKA DAN DIMASUKAN KE SYRGA MAKA SESUNGGUHNYA IA TELAH BERJAYA.... DAN INGATLAH BAHAWA KEHIDUPAN DIDUNIA INI MELIPUTI SEGALA K.E.M.E.W.A.H.A.N.Y.A.... DAN P.A.N.G.K.A.T...... KEBESARANYA TIDAK LAIN HANYALAH KESENAGAN BAGI ORAN2 YG T.E.R.P.E.D.A.Y.A...... 'SUBBHANALLAH' - OMBAK BIRU VII

    ReplyDelete