Minda Hijrah Headline Animator

Thursday, April 5, 2012

BERSIH 3.0 - Terdesak & Takut Kalah Pembangkang

Kalau nak tahu tanda-tanda awal pembangkang akan kalah, kita tengok kebimbangan mereka. Semakin mereka bimbang semakin banyak hura-hara yang mereka rancang kononnya kekalahan mereka itu nanti adalah disebabkan kemenangan kerajaan yang tidak bersih.
 
Sebenarnya niat merekalah yang tidak bersih malah terlalu kotor kerana ketakutan mereka menghadapi kekalahan akan datang. Ini yang pasti mereka sedang rasakan sekarang. Itu sebab mereka nak kotorkan diri mereka dengan memakai slogan "BERSIH".

2 comments:

  1. buatlah perhimpunan pe pun...rakyat dah tau siapa yg bersih... yg dok berhimpun dn demo itulah yg kotor... buktinya lepas perhimpunan tu nanti maka banyaklah sampah sarap dn kotoran yg terpaksa di bersihkan oleh pekerja majlis bandaraya KL...maka banyaklah juga peniaga yg kedainya ditutup hingga kehilangan rezeki pendapatan dn kekadang mengalami kerugian besar bila kedai mereka dirosakkan oleh angkara perbuatan mereka yg liar dn tak dpt dikawal!

    ReplyDelete
  2. anak2 kita perlu didedahkan kesan buruk gejala lesbian, gay, biseksual dn transgender LGBT yg merupakan mmasalah sosial dlm masyarakat...timbulkesan kpd perjuangan libralisme yg nak dibawa Ambiga ....barang dijauhkan Allah.. Ingatlah kawan2 sekalian sebelum terlambat....jgn nasi sudah menjadi bubur ....menyesal kemudian tak berguna!...kita kan disumpah cucu- cicit kita nanti....tak gitu.....

    ReplyDelete