Minda Hijrah Headline Animator

Thursday, March 8, 2012

SBPA dimansuhkan. PUNAHSIHAT WAJAR DISINGKIR

Ramai kakitangan kerajaan tarik nafas lega dengan pengumuman PM DS Najib yang telah selesai isu SBPA.

Ternyata DS Najib bersedia melakukan transformasi dan perubahan setelah mendengar masalah dan keluhan rakyat. Ianya memerlukan 'political will' yang cukup kuat.

Rakyat tahu DS Najib seorang pemimpin yang baik dan kuat bekerja. Rakyat tahu DS Najib mampu memimpin kerajaan Malaysia ke tahap yang lebih baik.

Tapi DS Najib juga perlu tahu bahawa rakyat dah naik menyampah dengan penasihat2 yang sokong bawa rebah. Rakyat kenal sape yang terus menerus merosakkan kerajaan dan parti pemerintah.

Cuma kami terkilan golongan parasit ini makin berkuasa. DS Najib mahukan mandat, kami janji akan berikan pada PRU13. Tapi berjanji lah bahawa parasit2 akan dicantas selepas PRU13.

Kami akan terus bekerja lebih kuat bersama DS Najib dan sentiasa mendoakan kesihatan dan keselamatan DS.

Tetapi amaran utk PARASIT, kami juga memerhatikan anda !!!

3 comments:

  1. SINGKIRKAN SEGERA KSN DAN KP JPA GUNTING DALAM LIPATAN DAN MEMENTINGKAN GOLONGAN MEREKA UNTUK MENIKMATI KENAIKAN GAJI YANG SANGAT TINGGI. TIDAK ADIL.NASIB BAIK NAJIB MENDENGAR PERMINTAAN SEMAKAN SEMULA OLEH CUEPACS.APE LAGI KSN...BOLEH BLAH.

    Pak Din Pencen

    ReplyDelete
  2. saya sokong anda..jangan lupa singkirkan segera gunting dalam lipatan yang berada dlm GLC, KPF FELDA, FELDA dan UPEN

    ReplyDelete
  3. Sebenarnya Kerajaan tak dapat memenuhi tuntutan gaji yang Cuepacs nak. Kalau dapat penuhi pn tak sampai 1/4. Jadi daripada dikatakan kerajaan tak perihatin lebih baik dibatalkan. Sekurang2nya taklah kakitangan kerajaan marah kat Kerajaan BN. Tak begitu?

    ReplyDelete