Minda Hijrah Headline Animator

Friday, March 9, 2012

OSTAD PKR BADROLAMIN PANDAI BERBOHONG


Ostad PKR jenis pakai kopiah, pakai jubah, bawa jemaah pergi Umrah nampak baik. Baca Al-Quran dan berzikir dengan suara yang merdu membuatkan pengikut PKR dan PAS terpesona. Tapi rupa-rupanya PENIPU dan PEMBOHONG !!!

Sudah KANTOI berkhalwat, lagi mau PUTAR BELIT banyak cerita untuk lepas diri dan FITNAH UMNO. Tetapi akhirnya ALLAH tunjukkan bukti bahawa OSTAD PKR ini yang mengheret Istana Pahang.

Cilako punya Ostad. Tu la pasal lama sangat bergaul dengan Anwar Ibrahim dan PKR. Nak berbohong pun jadi BODOH. Sia-sia KANTOI. Ini pemimpin PKR yang korang sokong dan undi ???

Ingat RAKYAT BODO ka ?

2 comments:

  1. ostad jenis ni bila berzikir kepala atas bergeleng kepala bawah nganggok...otak fikir nak menutoh jer..sebab tu mereka suka pakai jubah...kepala bawah bangun pun orang tak perasan...

    ReplyDelete
  2. KALAU MACAM TU SAH USTAZ NI BERBOHONG.....AGAKNYA ADA ORANG PAKATAN RAKYAT ATAU SALAH SEORANG JIN 20 TU MENYAMAR JADI ORANG KANAN TENGKU MAHKOTA KOT UNTUK SEDAPKAN HATI USTAZ BADRUL (BADROLE).YE LAH SEKARANG NAK MENYAMAR BUKAN SUSAH PUN....

    ReplyDelete