Minda Hijrah Headline Animator

Friday, March 23, 2012

Motif Kamalia Ibrahim ?

Agak pelik dan menghairankan apabila Naib Ketua Wanita menyeru bossnya untuk meletak jawatan. Sedangkan jawatan yang disandang bukannya dilantik tetapi dipilih atas amalan demokrasi.
 
Jika benar Kamilia yang memegang kerusi no 1 Wanita UMNO, kenapa tidak tunggu pemilihan UMNO nanti? Bukankah lebih baik fokus untuk kukuhkan barisan kepimpinan bagi menghadapi PRU 13.
 
Dan jika GILA KUASA sekalipun, jangan kasi pening kepala PM la ....
 
Ini macam pon ada ka ?

4 comments:

  1. itu lah politik kawan ini hari esok kawan boleh jadi lawan, perangai macam ni bukan nak mengukuhkan parti tapi akan merosakkan parti, PM bertungkus lumus nak menaikan imej parti yang mula nampak sinar, tapi dipadam oleh manusia2 durjana macam sibetina ni, anak haram jadah sungguh selayaknya.

    ReplyDelete
  2. Takkan tak tahu yg kamalia idamkan jawatan pemangku Ketua Wanita untuk jadi Menteri gantikan kak Ijat

    ReplyDelete
  3. da kena liwat dgn king jubur agaknya buntot mangkok ayun ni...

    ReplyDelete
  4. Aku ni,bukan pun ahli UMNO apa lagi aku bukan wanita tapi aku agak terkejut juga ketika pilihanraya dah dekat sangat tiba2 Betina ini timbul dengan rakusnya,kebulok sangat dia.

    Ramai kerja tak tentu malah nak dapat BR1M pun tak layak kerana syarat tak ada tanggungan(hakikat pendapatan zero dan umur dah tak layak nak kerja) orang DAP beratur panjang bagi jugak macam mana mereka rasa tapi mereka ini tetap berhempas pulas menyokong UMNO tiba2 Betina ini potong stim.

    Dari saya memang sial lah perempuan ini.

    ReplyDelete