Minda Hijrah Headline Animator

Monday, March 19, 2012

Isu Lynas : PKR Desak PAS Pecat Che Rosli


Selepas pemencatan Dr. Hasan Ali dan gangguan pentadbiran PAS Kedah oleh PKR, kini tumpuan PKR terarah kepada seorang lagi Ahli Parlimen PAS dari Hulu Langat yang mempertahankan isu Lynas.

Persoalannya disini, sampai bila PAS akan terus menjadi 'LEMBU' kepada rakan sekular & sosialis mereka  dengan mendiamkan diri dari camputangan urusan dalaman parti? Sedangkan selama ini pakatan pembangkang kononnya melaungkan kebebasan bersuara  tetapi TIDAK jika ada kalangan mereka memberi pandangan yang merugikan survival politik mereka.

Sikap MUNAFIK pakatan pembangkang jelas. Mereka tidak berminat untuk menjurai isu rakyat tetapi lebih kepada meraih populariti semata-mata.

Che Rosli adalah ahli akadmik yang pakar dalam bidangnya. Penulis tyang condong kepada PKR ini memperlekehkan kebijaksanaan ahli Parlimen PAS sebagai pakar dan ahli politik dengan mengangkat martabat pemimpin PKR Fuziah Salleh.

Apa jawapan balas PAS berkaitan serangan terbaru PKR terhadap pimpinan mereka ? Masih mahu terus menjadi LEMBU dan KELDAI untuk PKR & DAP ?

4 comments:

  1. Pkr ikut fahaman yahudi. Cantas mana2 yg cuba halang laluan ke putrajaya. Pas mcm lembu kene cucuk hidung

    ReplyDelete
  2. Tindakan che rosli boleh mengancam kedudukan pembangkang. Bermakna dia dianggap sebagai barua umno. Wajib dipecat

    ReplyDelete
  3. yg jadi barua tu mereka2 yg xmahu menrima fakta..che rosli ni bercakap atas kapasiti dia sbg PAKAR dan bkn ahli politik..cuba la bawak2 terima fakta..xbahaya pn Lynas tu,benda ni saja d spin oleh puak sepet yg xguna tu utk menjahanamkan negara dan org melayu..

    ReplyDelete
  4. Dah 20 tahun malaysia jadi negara industri, keadaan terkawal dan hanya merekodkan sebahagian kecil kemalangan. Segala penentangan hanya berunsurkan politik

    ReplyDelete