Minda Hijrah Headline Animator

Monday, March 12, 2012

BN Gombak Sedia Gempur DUN Batu Caves @RahimUBG @NohOmar @NajibRazak



Disebalik skandal penyelewengan pasir oleh ADUN PKR Batu Caves seperti yang didedahkan oleh pemilik portal Malaysia Today, Raja Petra Kamaruddin, BN Gombak tidak leka dan terus bekerja bagi memastikan kemenangan DUN Batu Caves kembali milik mereka. 

Malam tadi bertempat di Block B, Sunway Batu Caves telah diadakan 3 Cawangan MIC Gombak yang disempurnakan oleh Tuan Haji Rahim Kamarudin, Pengerusi Penyelaras Barisan Nasional Gombak yang turut dihadiri oleh En G Jayakumaran, Pengerusi MIC Bahagian Gombak.

Sambutan masyarakat India di Gombak cukup baik dan bersemangat bagi membantu Barisan Nasional untuk menghadapi Pilihanraya Umum 13 khususnya merampas kembali kerusi DUN Batu Caves dalam usaha menubuhkan kembali kerajaan negeri Selangor dibawah pemerintahan Barisan Nasional.

Sememangnya sokongan masyarakat India amat diperlukan ketika BN menghadapi tempoh sukar sejak PRU12 2008. Jika sokongan dan kerjasama antara parti-parti kompenen BN Gombak berterusan, misi menawan kembali DUN Batu Caves dibawah kepimpinan Tuan Haji Rahim Kamarudin akan menjadi kenyataan ketika krisis dalaman PKR Gombak semakin serius sehinggakan akan berlaku protes jika ADUN PKR Batu Caves yang didakwa terlibat dalam skandal penyelewengan pasir Selangor dicalonkan semula.

Sudah sampai masa pengundi Parlimen Gombak dan Dun Batu Caves membuat penilaian sumbanganYB  PKR Amirudin Shaari dan kerajaan Negeri Selangor kepada mereka. Sedangkan Perdana Menteri DS Najib Tun Abdul Razak sendiri turun ke Batu Caves setiap tahun untuk bersama dengan masyarakat India seluruh Malaysia.

Sebelum ini blog minda-hijrah.blogspot.com ada membuat liputan tentang sumbangan BN Gombak kepada pelajar-pelajar cemerlang SRJK (T) Batu Caves.


Persoalannya, apa sumbangan YB Adun PKR Batu Caves? Ke manakah peruntukan yang diperolehi dari kerajaan negeri disalurkan ? Adakah perbelanjaan peruntukan dimanfaatkan kepada rakyat negeri Selangor khususnya masyarakat Batu Caves dan Gombak ?

Cukuplah peluang yang telah diberi. dan disia-siakan oleh wakil rakyat Pakatan Pembangkang  Sudah sampai masa MANDAT diberi kepada kepimpinan Barisan Nasiona.

Bak kata Tuan Haji Rahim Kamarudin "Nambikei BN" !!!








1 comment:

  1. Saya nak minta tolong en dapatkan no telefon bilik gerakan taman BN batu cave...
    ibu angkat saya dari Ipoh akan mengundi disana
    Salmiah binti Ariffin .
    Terima Kasih.

    ReplyDelete