Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, February 8, 2012

DEMI ANWAR IBRAHIM! CHEGUBARD PUTARBELIT KISAH DAGANGAN ISRAEL






Dalam bab "cuci taik yang Anwar Ibrahim berakkan", Chegubard antara yang paling pakar. Beliau akan mengalihkan isu pokok kepada cerita sensasi kononnya beliau mempunyai bukti bla bla bla bla. Dan kemudiannya mengaitkan isu itu dengan kerajaan dan UMNO.


Terbaru beliau telah menggunakan portal media pro pembangkang iaitu Malaysiakini KONONnya beliau mempunyai bukti bahawa ada syarikat yang berdagang minyak sawit dengan Israel. 

Apa tujuan Chegubard ini ? Kenapa tiba-tiba isu berkaitan Israel dikeluarkan oleh Chegubard ? Kenapa tidak dikeluarkan sebelum ini ?

Hehe jawapan nya mudah - untuk alihkan isu sokongan Anwar Ibrahim terhadap Israel. Dan permainan politik ini telah dirancang. Sudah tentu Chegubard mahu selamatkan karier politik beliau dalam PKR dengan mengambil hati pemimpin Agung mereka iaitu Anwar Ibrahim.

Jika betul Chegubard ada bukti, keluarkan bukti dan kita mahu kerajaan ambil tindakan sewajarnya.Bersama-sama kita banteras perniagaan yang tidak sepatutnya berlaku. Dan tak perlu politikkan isu.

Tetapi malangnya CheguBard tetap mahu bermain tarik tali dalam cerita sensasi beliau ini. RAKYAT dah muak ! Rakyat dah tahu bahawa Anwar Ibrahim adalah penyokong kuat Yahudi. Tak perlu lah nak burukkan kerajaan dengan taktik kotor ini.

Jangan-jangan MUNGKIN syarikat yang terbabit ada kaitannya Anwar Ibrahim.Malu besar nanti

4 comments:

  1. jika benar Bard ada bukti , kenapa tak dedahkan ? cabar chegu bodoh bard dedahkan bukti bergambar, bukti kenderaan atau bukti minyak sawit itu ada dalam kapal dihantar ke israel !

    jika tak ada bukti , anggap saja Bard tu gila !!

    ReplyDelete
  2. Badigool sood ni ke yg kluarkan fitnah pasal cincin berlian dulu tu??? Wah, ade org dalam bahagian kastam yg bersahabat dengan badigol ni rupenyeee...

    Dulu isu fitnah cincin pun siap print screen database kastam, ni pasal syarikat minyak berdagang ke Israel pun tentu sahaja ade kene mengena dengan bahagian kastam... kerajaan tolong siasat sape si durjana puak penyokong keselamatan Israel tu...!!!!!

    ReplyDelete
  3. mungkin dia tengah nak merekacipta 'bukti' :)

    ReplyDelete
  4. Badigool ni nak jadi mentri dalam negeri agaknya kalau pkr dapat tawan putra jaya nanti sebab tu bodeknya terlampau......es..es..es...kesian.. rasanya sampai maTilah lu menjolok bontot sinuar

    ReplyDelete