Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, February 28, 2012

Chua Jui Meng akan jaga MELAYU?

Dari satu sudut, Presiden PKR Johor nampak lagi mulia dari Mursyidul Am PAS Nik Aziz yang tak ngaku MELAYU walaupun di Selangor PAS jadi Parti Adat & Sukan.

Hehehe tapi pemimpin PKR memang biasa cakap bohong ikut cara pemimpin Agung mereka, Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim kalau ceramah selalu cakap, "anak Melayu anak saya, anak India anak saya, anak cina anak saya, anak Iban anak saya," tapi bila ditanya anak Shamsidar anak sape, terus senyap.

Chua Jui Meng tak perlu berlagak alim kucing nak declare bahawa beliau akan terus jaga kepentingan orang Melayu seolah2 pemimpin Melayu dalam PAS dan PKR bertaraf PARIAH dan suka bini orang.

Jangan tipu rakyat dengan hanya manis mulut dibibir tapi dalam hati hitam legam.

1 comment:

  1. Salam Bro.. Saya nak mintak Bro minta Tun M jelaskan tentang Video dia cakap Hudud xder dalam Quran tu di UNIMAS.. Hebat dimanipuasi rakan2 FB saya.. xsanggup tgk Tun terus di cerca di FB..

    ReplyDelete