Minda Hijrah Headline Animator

Sunday, January 1, 2012

Pelajar pro PKR sambut 2012 dengan FITNAH

Demi mendapat tempat dalam dunia politik PKR, kumpulan pelajar yang dikenali sbg SMM bertindak membuat kekacauan di UPSI. Tindakan mereka telah berjaya dihalang oleh pihak polis.

Malangnya, provokasi dan tindakbalas kumpulan pelajar pro PKR yang SENGAJA menghalang tugas pihak Polis telah menimbulkan kekecohan.

Lebih malang, mereka menyebarkan FITNAH dgn menyatakan bahawa ada pelajar sedang NAZAK akibat dipukul Polis.

Semua ini adalah perancangan mereka yang dilihat kerap bersama Anwar Ibrahim dan pimpinan PKR. Hasutan untuk melakukan kekecohan dan kekacauan dijangka berterusan sehingga tarikh keputusan mahkamah kes Liwat II Anwar Ibrahim pada 9 Januari nanti.

Rakyat dijangka TIDAK terperangkap dengan permaianan politik kotor Anwar dan pakatan Pembangkang.

Selamat tahun Baru kepada semua!!

5 comments:

  1. kurang ajar jawabannya ialah ajaran , ajaran ni ada keras dan lembut , lembut tak nak dengar terpaksa buat cara keras supaya mereka tahu bahawa mereka tu jenis tak tahu dengar nasihat ...

    saya sokong tindakan FRU , FRU betul dalam tindakannya , yang salah ialah pihak mahasiswa yang kurang ajar dan tak nak ikut undang2 juga saluran yang betul .

    patutnya cara begini telah digunakan sejak dulu , esok ...9hb jika penyokong PKR atau mahasiswa nak buat demo haram sebegini , hambat mereka cukup2 !

    kalau FRU atau pihak polis tak cukup kakitangan , sila iklankan bahawa pihak PDRM perlukan bantuan tenaga tambahan , saya orang pertama akan mendaftar !

    ReplyDelete
  2. kalau polis x cukup..ajak tentera plak turun..baru depa taw tinggi mana langit...belajaq x tera mana nak berdemo...gua xrespek la ampa semua...

    ReplyDelete
  3. mmg patut POLIS buat mcm tu...ajar smpi cukup....dasar MAHASISWA x reti BERSYUKUR!!!
    nama je MAHASISWA tpi pemikiran mcm bdk TOLOL je....baik x pyh jdi MAHASISWA kalu mcm tuh....
    pemikiran cetek kalahkan org GILA d tepi jalan.....PATOT buang je semua MAHASISWA tu dri universiti,,,,,,especially ADAM ADLI.....

    ReplyDelete
  4. Betul la tak tau bersyukur punya mahasiswa tajaan nak, biasiswa nak, ptptn pun nak pinjam, tapi dok berdemo semua nie adalah punca dan api yang akan memusnahkan keamanan negara kalau tak setuju bukan begini cara nak tunjuk banyak lagi cara yang betul. Belajar bagi cerdik betul2 lepas tu jadi la PM ka menteri ka ubah la apa yang tak betul....

    ReplyDelete
  5. budak-budak bongok ni mentah lagi,tak tahu tujuan hidup di dunia yg sebenarnya.suka mendokong pengasas ilimunati malaysia gaylord malaysia.sengkek sangat pemikiran dak2 u yang bongok tu.p la negara lain kalau tak suka hormati undang-undang dan pemimpin malaysia.

    ReplyDelete