Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, January 3, 2012

Demo UPSI: Pelajar sudah dilatih oleh PKR ?

Ini maklumat terbaru yang saya terima pagi ini menerusi seorang rakan dalam PKR. Cara kumpulan pelajar itu berdemo dan melakukan provokasi sehingga pecahnya cermin Klinik dan mendatangkan kecederaan kepada mereka membuktikan dakwaan itu.

 

Mereka sengaja mencabar pihak Polis yang mengarahkan mereka mengosongkan kawasan dari mengganggu ribuan pelajar UPSI yang lain. Cara dan modus operandinya hampir sama dengan apa yang telah dilakukan oleh NGO-NGO yang kononnya bebas tetapi sebenarnya penyokong PKR.

 

Sebelum itu juga, kumpulan pelajar ini didapati bermesyuarat Anwar Ibrahim dirumahnya !!! Dan sering dilihat bersama ketua AMK, Shamsul Iskandar dan Ketua SAMM, Chegu Bard.

 

Nampak sangat Anwar Ibrahim dan PKR terdesak menjadi kumpulan kecil pelajar ini sebagai alat dan perkakas untuk survival politik mereka.

 

Dan kita bersyukur kerana ratusan ribu pelajar di IPTA, IPTS, Politeknik dan IPT lain tidak terikut2 dengan budaya songsang.

 

Syukur Alhamdulillah negara kita masih aman.

 

Notakaki: Cara depa baring atas jalan dah macam LEMBU. Tapi ramai setuju yang depa ini memang LEMBU Anwar Ibrahim :)

2 comments:

  1. Memang bansat budak2 ni...yg berbaring tu..tunggu masa nak kena sembelih je.....

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...

    yg baik itu dari Allah, yg buruk pun Allah beri kalau manusia mcm adam adli & da geng hajati.

    Alhamdulillah, yg baik2 itu pihak tnc hepa UPSI & suksis serta pelajar2 yg cintakan UPSI!

    Na'uzubillah...yg buruk2 tu ialah puak2 SMM & talibarut pgayr!

    Alhamdulillah, yg bertahan, santun & bersabar ialah tnc hepa UPSI & suksis serta pelajar2 yg cintakan UPSI!

    Na'uzubillah...yg berperangai buruk, memaki hamun sumpah seranah terjerit2 mcm beruk, terlolong2 mcm anjing ialah puak2 adam adli, SMM & balaci anwar!!

    Alhamdulillah, yg berakal, sedar diri sbg penuntut UPSI, bakal guru yg beretika & setia mempertahankan nama baik UPSI ialah suksis UPSI!

    Na'uzubillah...yg takdak akai, tak sedar diri sbg pelajar U & tak reti nak jadi cikgu yg beretika & tidak menjaga nama baik UPSI ialah puak2 adam adli, SMM & balaci pr...

    InsyaAllah, semuga Allah terus memberkati yg baik2 di seluruh negara & menjauhi puak2 yg buruk dari universiti2 kerajaan BN...

    ReplyDelete