Minda Hijrah Headline Animator

Saturday, January 28, 2012

BODOH dr RANI OSMAN. BN hanya UMNO yang LAYAK JAGA HAL ISLAM. TAK KAN NAK BAGI MCA/MIC/GERAKAN

Memang bahasanya kasar tetapi kenyataan Pesuruhjaya PAS Selangor yang GAGAL dan TIDAK LAYAK jd EXCO menunjukkan kebodohan dan kebebalan dengan membandingkan MB UMNO yang jaga Hal Ehwal ISLAM dengan apa yang berlaku di Selangor.

Meh sini blogger picisan macam saya jawab kenyataan BODOH dan memalukan Dr. RANI. Punya la kuat Dr. Rani Osman nak membodek dan menjilat TS Khalid Ibrahim dan PKR.

Ambil contoh, di N9 hanya UMNO yang LAYAK pegang Hal ISLAM sebab rakan-rakan kompenen seperti MCA dan MIC TAK BOLEH pegang. Takkan itu pon TAK FAHAM.

Sama juga dengan negeri-negeri lain di Semenanjung Malaysia yang dikuasai BN.

Tapi di Selangor, memang PAS yang diberi tugas EXCO Hal Ehwal Islam melalui DR. Hasan Ali sebab PAS kononnya perjuangkan ISLAM. Tapi selepas Hasan Ali dipecat, RAKYAT nak tahu kenapa EXCO PAS tak jaga lagi Hal Ehwal ISLAM tetapi serahkab kepada PKR?

Mungkin sebab sosialis PKR pon tahu perjuangan ISLAM dalam PAS sekadar PLASTIK dan TIN KOSONG.

Nasib baik Dr. Rani Osman yang kononnya calon favourite jadi EXCO tidak terpilih. Mungkin PKR dan DAP Selangor pon tahu keBODOHan Dr. Rani Osman.

Memang benar la situasi di Selangor menggambarkan DAP dan PKR ganti PAS dan PAS kini lebih dikenali sebagai Parti Adat & Sukan !!!

1 comment:

  1. ADER DR. PUN BODOH@BINGAI JUGAK?. MACAM MANA BLEH DAPAT TITLE DR. NI?... BUAT TESIS PASAL BODEK MEMBODEK KOT!!! TU PASAL CEKAP DAN HEBAT DALAM BODEK MEMBODEK!!

    ReplyDelete