Minda Hijrah Headline Animator

Friday, January 13, 2012

Azwan Ali GAY TUA hina Tun Mahathir

Amboi! Amboi! Amboi ! Bukan main lagi si Bapok Tua kutuk nie tak jaga mulut. Memang mulut si BAPOK TUA nie laser mcm lobang jubo dia.

Sejak bermain twitter, acapkali si Azwan Ali GAY TUA ini mengeluarkan kenyataan songsang dan berunsur lucah. Hahaha ini jenis binatang yang tak senang budi macam Azmin Ali. Hidup senang masa zaman Tun Mahathir tapi skang mudah lupa diri.

Aku malas nak layan si Azwan Ali GAY TUA nie tapi dah melampau sangat. Kalau nk bandingkan dia dgn Aznil Nawawi, jauh panggang dari api dari segi bakat dan glamer.

Ntah2 si Bapok tua nie jual jubo jugak untuk dapat tempat dalam dunia artis.

Aku nak tahu jugak samada Anwar pernah pakai si Bapok Tua nie ke tak? Melihat kepada kebencian Azwan Ali GAY TUA pada kerajaan, aku akan yakin si Bapok Tua nie rela lobang jubo nya dipakai Anwar.

Amboi! Amboi! Amboi! Laser ke aku nie ? Sedar la skit wahai GAY TUA. Awak tu kalau bukan kerana Tun M dah merempat tepi jalan. Kalau tak pon, dah jual diri kat area Chow Kit.

Eeeee jijik pulak aku dengan si Bapok Tua. Tak selera u. Bagi free pon aku tak mau. Tapi Anwar tentu suka dengan si Bapok Tua nie. Betul kan ?

27 comments:

  1. sudah lah lu azwan..lu dah tak da market as pengacara lu jilat lah lubang najis abang lu ngan akak ipar lu..beuk punya otak.btol kate TUN dia ada otak abg lu tarak otak.tahu jual lubang najis yang ko tahu...porahhhh..

    ReplyDelete
  2. keluarga bapok semalaya parti baru.

    ReplyDelete
  3. pasai dia nih aku cukup menyampah ..tak popular mana pun..saja nak cari populorr...perasan aje pun ..konon ada banyak peminat ...ceh geng dia ajelah yang minat... kalau berani suruh dia buat bancian.. berapa orang peminat dia..dan brapa orang yang benci kat dia ..kalau berani... konon mulut lazer..ewahhh pirahhhhhh..azwan perasan..

    ReplyDelete
  4. Bakal pemenang anugerah Bintang Paling Popular 2012 Kategori Mulut Paling Celaka. Kimak ko Azwan! Giliran ko pula kena maki.

    ReplyDelete
  5. wahai azwan ali aka bapok tuA....kepala butoh la luuu!

    ReplyDelete
  6. Azwan dan Azmin spesis Nauzubillah Minzalik. Tiada bermaruah dan lahir dengan mulut puaka. Tapi adik beradik perempuannya baik. Yang bermasalah dari segi 2 alam ni cuma adik beradik lelaki sahaja. Sudah la...Azwan...cari kerja kat belakang mati lagi baik dari keluar kat TV. Belajar tinggi jadi lawyer pondan tua kat Anwar kaki liwat tu. Artis bodoh setaraf dengan Bob Lokman.

    ReplyDelete
  7. Azman Ali aka pondan tua yang dah tak laku. Tak payah gelar dia GAY coz GAY ni ada class sikit aja dari pondan akan bapok tua. Kesian dengan Azwan Ali aka pondan @ bapok tua ni. Disebabkan tak ada class dan tak ada numbor itulah dia duk mengoyan di merata tempat tu. Silap-silap dia duk mengoyan di lorong gelap kerana kegersangan aka gila kerana dah tak laku... Syabas dan tehniah AZNIL kerana dunia kerjaya U tidak pernah malap...kesian Azwan Ali akan bapok dan pondan tua yang dah tak laku...

    ReplyDelete
  8. Pondan tua muka hang macam "JUBOX LEMBU"
    hang tok sah dok perasan la kata hang tu ada ramai peminat, tak da sapa yang kebulog kat hang tu..
    happrakk punya orang..

    ReplyDelete
  9. Setidak tidak nya Tun M.adalah mantan Perdana Menteri.dan di sanjungi oleh Dunia..tak payahlah melayan Azwan ni. dia ada atau tak de di dunia ni tak jadi kudis pun pada Malaysia...mungkin org kg dia pun tak peduli...jadi biarkan lah

    ReplyDelete
  10. NI ke manusia yg bangga sangat kata dapat hidayah masa pergi umrah...terang2 Allah tunjukkan keaiban dia ....jadi faham2 ajelah tahap mana ketakwaan dia masa pergi umrah tu...riak...

    ReplyDelete
  11. aku setiap kali muka azwan ali keluor tv aku rasa jijik betul cermin tv aku. Ini lah manusia paling PARIA yg tak sedor diri. Org kalo dah pegi Mekah tu seelok2nya buat lah perkara yg elok. Ubah lah diri dari tak elok ke elok sikit. Ini tidak... lagi ke Mekah lagi perangai macam ANJING. Celuparnya mulut anjing ni mengalahkan makhlok yg makan babi!! manusia yg cekek babi pon cakap tak sekotor macam si pondan tua ni!Asal keluor aja muka TAIK ni kat TV maka keluor lah kata2 sejijik taik babi dari mulutnya.

    ReplyDelete
  12. bila tengok muka pukimak si azwan ali ni menagis betui2 BUROK. Lebeh burok dari lubang jubor aku yg buasir 10 taun dulu. Lubang jubor aku dulu masa membengkak merah sebab buasir, ada 10 kali lagi cantek dari muka jebek si Pondan Tua ni masa dia pura2 menagis sebab sesal kutok Tun Mahathir. Azwan.... aku nasehatkan kau dudok dan fikirlah setiap perbuatan yg ko buat dan kata2 yg ko dah luahkan di kaca TV. Cara kau bercakap ... (maaf kan aku cakap begini ).. cara bercakap macam org takda ugama. Bila ko kutok atau maki orang.. siap cakp : tuhan maha mengetahui... tuhan mendengar tuhan iti la tuhan ini lah. You mentioned GOD"S name after you talk like shit to others who you cannot get along with. JANGAN LA JAJA NAMA TUHAN untuk support kata2 najis kao. Kau asal lelaki normal tapi makin lama makin ke arah dunia gay dan pondan. Berubah lah hoi kawan sebelum kubor menjemput ko. Jgn ko ingat Mahathir pon boleh hidup sampai 70 / 80 taun , maka ko pon boleh panjang umor macam dia... belum tentu lagi BRO!! op sorry bukan BRO... tapi pondan tua tak sedar2 diri. Bayangkan kao mampus besok atau sekejap lagi.. apatah lagi selepas mencarut dan cakap macam orang tak ada pegangan .... NAUZUBILLAH!!!!

    ReplyDelete
  13. PKR ke....BN ker...blog same jerrr...dok pakai bahasa tak senonoh....same je la koranggggg......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau lagi bangang, org bukan bicara tentang parti tapi pasal pondan tua c azwan ali la bodoh

      Delete
  14. die tue berotak, ada akal...kau ada otak ke sebelum cakap orang... sebab ada otak la beliau digelar NEGARAWAN...apa yang kau di gelar kn ??????...hnya beliau yang berani menentang barat...Anwar ade berani?...jadi suruhan adalah...

    ReplyDelete
  15. AKU TENGOK AZWAN BAPOK PUN DH GELI....NK MUNTAH NIIIIIII
    ......

    ReplyDelete
  16. huh..aku rela tukar channel berita tamil dari nengok apa saja rancangan si bapok tuan ni....apsal lah masterchef celebrity hari tu ajak dia...buat kotor periuk belanga je lah..hiii geli aku...

    ReplyDelete
  17. ahak ahak PONDAN TUA ni...sok dah tua....tau ler nasib lu..anak pun takde..sapa lah yg nak jaga lu nanti..mulut cam sial...

    ReplyDelete
  18. saya nak kata, kita cubala jaga bahasa kita bila memberi komen, tetapi kes AZWAN IS AN EXCEPTION!

    ReplyDelete
  19. sian kaw Azwan kan dah kena...Jd hentikanlah perangai kaw yg x senonoh yg duk mengata Tun Dr Mahathir Mohamad..sat lg teruk kaw kena tibai..

    ReplyDelete
  20. janji ada muka dia kat tv, awal-awal lagi aku tukar channel... percayalah wahai stesen-stesen tv, kalau ada muka puaka ni kat tv , org dah nyampah, aku rela dengar radio lagi...

    ReplyDelete
  21. jauh panggang dari api, tak berapa tepat, mungkin matahari dgn bumi kot kalau nak compare dgn TUN... memang tak sedar diri...

    ReplyDelete
  22. kesian Azwan kena kutuk dengan penjilat2 umno bangang,,,

    ReplyDelete
  23. apa lagiii? pi lah jilat pungkok bapok tua tak sedar diri tu

    ReplyDelete
  24. Dia hina Tun MAhatdir ke wehh....dia ckp pasal org lain kot

    ReplyDelete
  25. Aku kalo si pondan tua ni kuar tv,tiap kali tu lah aku samak tv aku Gegeli benau aku dgn perangai hodoh si pungkot pecah nie!!!!

    ReplyDelete
  26. Your means of explaining the whole thing in this paragraph is
    really pleasant, all be able to without difficulty be aware of it, Thanks
    a lot.

    Feel free to surf to my web-site :: кредит наличными за 5 минут

    ReplyDelete