Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, January 4, 2012

Adam Adli lagak SAMSENG penyokong tegar PKR

Mungkin masih ada lagi percaya bahawa Adam Adli dan rakan-rakan mereka memperjuangkan kebebasan akademik di atas platform mahasiswa yang bebas. Malangnya, tanggapan itu terbukti TIDAK BENAR.

 

Kumpulan pelajar seperti SMM dan BEBAS ini sebenarnya adalah rekrut PKR yang dilembukan oleh pimpinan PKR untuk menyebarkan propaganda politik mereka serta meneruskan agenda parti dalam kampus.

 

Lihat sendiri aksi Adam Adli dan rakan-rakan ketika demo UPSI tempohari. Lagak samseng dan sampah masyarakat yang langsung tidak bersyukur dengan apa yang telah diperolehi selama ini. Itu pun kumpulan pelajar ini berfikiran singkat sehingga sanggup menjadi alat dan perkakas politik Anwar Ibrahim dan PKR.

 

Setiap dari kita bertanggungjawab mendidik anak, adik-beradik serta kaum kerabat terdekat untuk tidak terlibat dengan perangkap politik negara. Gunakan pendekatan berhikmah dalam kita menyampaikan pandangan dan melancarkan protes. Tuntut ilmu sepenuhnya sebelum ambil keputusan untuk aktif dalam dunia politik setelah tamat pengajian kerana tiada siapa boleh menghalang,

 

Adam Adli dan rakan-rakannya adalah contoh pelajar yang tidak baik.

4 comments:

  1. budak hingusan berlagak samseng. Memang sampah masyarakat

    ReplyDelete
  2. mat jambu adam adli kalau kene buang boleh mohonj jawatan kopi boy anwar.

    ReplyDelete
  3. budak hingus x hingus la kan, yg penting dia brani tuntut hak dia sebagai seorang rakyat malaysia, haha

    ReplyDelete