Minda Hijrah Headline Animator

Monday, December 19, 2011

Dalang penurunan bendera PM Sabtu lalu ??





Adam Adli dipercayai individu yang menjadi dalang kepada penurunan bendera PM di PWTC  sabtu lalu. Beliau didakwa sedang menuntut di Universiti Pendidikan Sultan Idris.

Adakah ini dikatakan BEBAS jika beliau sendiri BERPELUKAN dengan Anwar Ibrahim ? Jambu juga mamat ini ya :)

5 comments:

  1. adam adli juborrr..kawan anwar al juburi..patut diberhentikan dari upsi..jubor ahmad adli..jubor mu...

    ReplyDelete
  2. Mampoih la hanggg!!! muka dah kena mark.....

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum,adakah adam tidak malu pada keluarga sendiri dengan perbuatan ini,dimana muka keluarga adam nak diletakan dimana,sekarang semua masyarakat dan kaum kerabat telah mengetahuinya.kita dimalaysia ada saluran yang boleh menyampaikan harat hati kita ,tapi bukan cara bergini,inikah cara yang di anjurkan oleh Nabi Muhammad SAW.sepanjang ia cuba menyebarkan ajaran islam.Apa yang Adam buat ini adalah idealogi barat,yang dimartabatkan oleh pihak ANUAR.tepuk dada tanya iman.

    ReplyDelete
  4. Adam jambu ,,, itu lah gelaran nya sekarang :)

    ReplyDelete
  5. dimana2 didunia ni pun kalau kita lihat status pelajar kalau bertindak buat anjuran perhimpunan yang bercorak politik mesti didalangi parti pembangkang. ini menunjukan sifat tidak kematangan bila diberi kuasa untuk membuat keputusan. adakah mereka sedar kuasa ekonomi yang banyak mempengaruhi kesemua sektor didunia ini termasuk agama.apa akan jadi kalau anak2 kita tidak kesekolah kerana tak mampu. Sedarlah pelajar2 yang anti kerajaan.

    ReplyDelete