Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, November 8, 2011

GADAI ISLAM demi Politik !! Haji Hadi mula bersuara

"Malanglah di zaman ini, ramai manusia mengorbankan agama untuk kepentingan diri dan duniawi sehingga membiarkan dunia terus rosak dengan jenayah, ekonomi, politik dan sosial yang pincang akibat mengenepikan syariat Allah," katanya.

Itu lah perutusan Hari Raya Korban dari Presiden PAS yang secara tidak langsung menegur pimpinan Islam dari parti PAS dan PKR kerana mutakhir ini telalu banyak insiden yang berlaku termasuk isu Mutad, Seksualiti Merdeka, Festival Seks Sonsang yang menjadikan pimpinan PAS dan Sosialis PK membisu.


Teguran ini memamng tepat pada masanya bukan disebabkan PRU 13 tetapi ketikan pemimpin bukan Islam dalam DAP dab BERSIH yang sentiasa mempromosikan amalan hidup bebas atas nama kebebasan dan hak individu tanpa batasan moral dan agama.

Teks perutusan presiden PAS ini boleh dibaca di harahdaily.net untuk renungan semua umat Islam

2 comments:

  1. Alhamdulillah jika pucuk pmpipinan trtgi PAS sdah nampak dn sedar akn prkara ni,pucuk pimpinan trtgi yg len cmne plk?

    ReplyDelete
  2. betulkah hj hadi tujukan kpd pas dan pkr? entah2 kpd umno je mcm nicky ajis tu, asyik2 berlepas diri dgn meletak kesalahan kpd umno.

    ReplyDelete