Minda Hijrah Headline Animator

Friday, November 25, 2011

Dulu Kebebasan Seks Songsang, Kini Kebebasan Berhimpun

Puak sosialis PKR dan chauvinis DAP tidak pernah penat memperjuangkan kebebasan dan hak asasi manusia tidak kira samada ianya bertentangan dengan amalan agama, budaya dan keamanan negara .

Ketika kerajaan membentangkan Rang Undang Undang Perhimpunan Aman di Parlimen, pembangkang terus memutarbelitkan isu ini dan majoriti penyokong mereka menelan bulat2 propaganda dan fitnah yang dilontarkan.

Memang benar. Perlembagaan menjamin hak rakyat utk berhimpun. Tidak bermakna ianya menafikan hak rakyat utk menikmati keamanan dan kemakmuran. Puak gila yg gemar membuat kekacauan punyai pilihan utk berhimpun ditempat yg lebih selesa tanpa menggangu orang lain. Tetapi mereka tetap mahu menggunakan jalanraya utk berhimpun.

Rakyat juga sedar kebebasan ada batasan. Puak yang memperjuangkan kebebasan sistem piliharaya dan kebebasan hak berhimpun ini juga memperjuangkan hak kebebasan GAY, Lesbian dan amalan seks songsang atas nama KEBEBASAN.

Rakyat tidak boleh benarkan puak gila kuasa yang bertopengkan NGO tetapi sebenarnya pemimpin pembangkang ini terus bermaharajarela. Sistem demokrasi yg ada menjamin hak setiap rakyat utk memilih kerajaan dan. Pemimpin.

Jalanraya bukan jalan penyelesaian. Mari bersama kita hukum mereka dalam PRU 13.

3 comments:

  1. kita hukum hisham jugak.dah boring

    ReplyDelete
  2. idop lagi si sham bapok ni

    amaran last warning yang terakhir...lu cakap jer lebey!

    pooodahhh!!

    ReplyDelete
  3. aku pn xpaham kebebasan hak asasi manusia ape yg nk d'p'tahankan oleh pembangkang...yg aku nmpk 'hak asasi' pembangkang itu sendiri yg nk d'p'tahankan..pembangkang sememangnya gemar b'himpun yg m'jd punca p'pecahan rakyat..

    ReplyDelete