Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, November 23, 2011

Dataran Tahrir masih Berdarah. Dataran Merdeka sasaran seterusnya ??

Ketika negara Mesir bergolak dan perhimpunan haram Bersih 2.0 mahu dilangsungkan, pembangkang begitu angkuh melaungkan bahawa Dataran Merdeka mahu dijadikan seperti Dataran Tahrir. Seruan gila dan tidak waras ini sebenarnya adalah mainan Yahudi seperti yang berlaku di Mesir.

Rakyat Mesir turun ke jalan raya dan berjaya jatuhkan pemimpin tetapi dipaksa membayar harga yang mahal. Sehingga kini Dataran Tahrir tetap bermandikan darah !!! Keamanan sudah tiada lagi. Ekonomi lumpuh. Dan sudah mengorbankan lebih 30 nyawa dan beribu rakyat cedera.

Di Malaysia, revolusi yang sama mahu dilakukan oleh pembangkang melalui BERSIH, satu gerakan yang kononnya menuntut kebebasan termasuk kebebasan amalan sex songsang GAY dan LESBIAN. Kita punyai bukti bahawa gerakan ini ditaja oleh proksi YAHUDI utk menghancurkan negara ISLAM.

Dataran Tahrir masih berdarah. Ini lah kemahuan YAHUDI. Jangan biarkan ianya terjadi di Malaysia. Jangan sokong dan jangan terbabit dengan gerakan ini. Jadikan ini perjuangan JIHAD FI SABiILLILAH.

Jangan gadai keamanan demi kegilaan kuasa politik khawarij PAS, sosialis PKR dan chauvinis DAP !!!

2 comments:

  1. puak2 yg sempit dan terdesak akan mengatakan atau memfatwakan perjuangan fi sabilillah..mcm la islam ni mereka yg terima dr Allah..ikut suka hati mak bapak tiri sebelah umah jiran yg dah pindah 5 tahun lepas..puak kafir tau mereka takan menang bila berperang antara islam dan kafir tp menjadikan org islam yg mcm lembu utk melaga2kan umat islam..semua negara yg mejoritinya org islam hancur bukan sbb kafir cerdik dan kuat tp ramainya org2 islam yg lbh bangang dan bungko malah lbh lembu dr lembu yg berkeliaran dlm estate sawit..fikir2lah wahai org islam..jgn jumud mcm sebahagian org islam dalam malaysia ni..perjuangkan islam bukan isle..

    ReplyDelete
  2. perjuangan isle pas sekarang tinggal kenangan

    ReplyDelete