Minda Hijrah Headline Animator

Monday, November 7, 2011

Cubaan Sabotaj PRU 13 oleh pembangkang ?


Ini taktik basi bagi golongan yang merasakan diri mereka mahu kalah. Sokongan rakyat terhadap parti pemerintah semakin meningkat. Rakyat sedar bahawa pakatan pembangkang hanya pandai tabur janji dan semakin merosakkan. 

Bayangkan bagaimana Khawarij PAS sendiri secara terbuka menyokong perjuangan komunis dengan memperlekehkan perjuangan rakyat, Polis dan Tentera yang dianggap mereka sebagai BARUA BRITISH !!!

Chauvinis DAP pula semakin berani mempertikaikan budaya Melayu dan Islam seperti peristiwa enggan memakai songkok semsa sidang DUN dan juga mempertikaikan ibadah Korban !!!

Sosialis PKR semakin teruk menyebarkan fitnah terhadap pimpinan dan ahli keluarga parti pemerintah. Anak PM yang tidak pernah muncuk di Australia pun difitnahnya secara berterusan. Sokongan PKR terhadap Festival Seksualiti Merdeka yang memepromosikan amalan seks songsang dan luar tabie juga menyebabkan rakyat berfikir tentang perjuangan sekular mereka.

Perkara2 yang dibentangkan ini hanya peristiwa yang baru berlaku. dan menyebabkan Rakyat telah mula menolak perjuangan pakatan pembangkang.

Pembangkang fitnah kata PRU13 adalah paling potor tanpa bukti yang nyata. Ini kerja ejen Yahudi yang mahu merosakkan negara. Kemenangan besar pakatan pembangkang pada PRU12 dan PRK selepas itu membuktikan bahawa sistem pilihanraya masih adil walaupun tidak sempurna. Ini fakta !! apa lagi yang mereka mahukan ?? 

Rakyat Malaysia mahu kerajaan mengambil tindakan terhadap cubaan sabotaj dari pembangkang. Kita khuatir mereka akan wujudkan kekecohan dan penipuan dalam PRU13 sebagai tindakan balas untuk menuduh semuanya dari parti kerajaan. 

Kita sudah muak dengan politik kotor pembangkang. Sudah sampai masa untuk tindakan diambil bagi memastikan keamanan dan kemakmuran negara dari serangan agen Yahudi dan si Kitol di Malaysia.




1 comment:

  1. sokong 200%...benar tu...mintak pihak berkuasa kenakan tindakan yg tegas dan jadikan model...if u go beyond the line....law expell tthe DO n DONT...enforce......enforce...enforce...DO wht u write n write wht u do...hmmm

    ReplyDelete