Minda Hijrah Headline Animator

Monday, September 5, 2011

Apabila Kematian Noramfaizul dipolitikkan dan hasutan politik kebencian menjadi parah

Saya paparkan sebahagian komen yang tidak sepatutnya keluar dari pemikiran terutamanya orang Melayu Islam jika tidak kerana kebencian politik dan hasutan dari Mat Sabu yang mengagungkan perjuangan komunis sebagai wira negara dan pejuang kemerdekaan.

Ini kah hasil poltik kebencian yang kita mahukan sehingga kematian Allahyarham Noramfaizul Md Noor dipolitikkan sebegitu teruk sekali.

Kritikan boleh diterima seperti langkah keselamatan masih kurang oleh mereka yang terlibat. Bukan penghinaan dan maki hamun dari penyokong tegar pembangkang yang mendengar hasutan Mat Sabu.

Ini amat memalukan !

Al-Fatihah utk Allahyarham Noramfaizul. Semoga Allah mencucuri rahmat keatas rohnya.


Komen-komen dipetik dari portal berita tajaan YAHUDI yang disokong lebai PAS, chauvinis DAP dan sosialis PKR.








3 comments:

  1. errr kalau org media melayu ni tak pergi mana nko org nak cedok maklumat..masih percaya kat omputeh laknat ke..errr rocky ada ke media PAS DAPig atau PKR gi mana2 atas dasar kemanusiaan dan ketepikan politik..sekurang2nya menyaksikan sendiri kejadian sebenar dan menilai dari pandangan sebenar..gi sana salah tak gi salah dpt label wira salah tak dpt label wira salah..yg bab askar kita terkorban samada dlm atau luar negara tu aku rasa mmg dah terpahat mereka wira negara dan tak dinafikan cuma Mat Sabu dan Mat Indera je manfikan uhuk uhuk woiiii pakatan haram..sodar diri skit..hu hu

    ReplyDelete
  2. yang pergi biarla pergi.. Moga rohnya dicucuri rahmat & ditempatkan di kalangan org yang soleh.. kita yang tinggal di muka bumi Allah ni, harusla belajar dari ape yang terjadi..

    ReplyDelete
  3. maki hamun dan menuding jari - itu lah kemahiran dan kepakaran yang ada pada warga media pembangkang... nak pegi palestin pun takut mati...

    hanya pandai cakap dan salahkan orang lain tetapi penakut.

    ReplyDelete